150 milionów chińskich uczniów skorzysta z produktów edukacyjnych gdańskiej spółki

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Coraz więcej uczniów chińskich szkół korzysta z nowych technologii m.in. smartfonów i tabletów. W związku z tym chińskie wydawnictwo edukacyjne chce unowocześnić materiały dydaktyczne swoim rodakom. Zadanie zostało powierzone polskiej firmie, której produkty trafia do 150 milionów Chińczyków.

Polacy będą edukować uczniów z Chin

Gdańska spółka Young Digital Plante istnieje na rynku od 1990 roku i dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające edukację. Tworzone przez polską firmę produkty to w głównej mierze kursy multimedialne oraz platformy edukacyjne dedykowane uczniom i nauczycielom. Dzięki usługom oferowanym przez Young Digital Planet proces zdobywania i przekazywania wiedzy jest łatwiejszy i dostosowany do potrzeb współczesnej edukacji.

Firma zarządzana przez Kubę Pancewicza obecnie działa na 50 rynkach i nie ma zamiaru na nich poprzestać. Jak wiadomo z oficjalnych źródeł gdańska spółka zawarła kontrakt z chińskim gigantem edukacyjnym People’s Education Press. Dzięki podpisanej umowie polskie innowacyjne rozwiązania ułatwiające zdobywanie wiedzy trafią do 150 milionów chińskich uczniów. Zawiązanie współpracy między Young Digital Planet, a azjatyckim wydawnictwem jest podyktowane potrzebą cyfryzacji edukacji w Chinach.

60 procent rynku należy do chińskiego wydawnictwa

Zawarcie kontrakt z People’s Education Press oznacza dla gdańskiej spółki zdobycie strategicznego partnera biznesowego. Jak twierdzi prezes firmy, Kuba Pancewicz dla Young Digital Planet jest to szansa na rozwój i zwiększenie zatrudnienia w firmie. Dla polskiego przedsiębiorstwa edukacyjnego nawiązanie współpracy z chińskim wydawnictwem tym bardziej jest kluczowe, że kontroluje ono 60 procent rodzimego rynku wydawniczego oraz jest pod bezpośrednim zwierzchnictwem Ministerstwa Edukacji Chińskiej Republiki Ludowej.

Okazuje się, że coraz więcej osób w krajach Dalekiego Wschodu korzysta ze smartfonów i tabletów, dlatego też partnerzy biznesowi z Polski i Chin dostrzegli potencjał biznesowy w rosnącym trendzie. Zadaniem Young Digital Planet będzie zapewnienie chińskim uczniom dostępu do książek elektronicznych oraz kursów i lekcji multimedialnych. Polskie produkty trafią do szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich.

Zdjęcie główne artykułu royalty free z Fotolia