... ... ...

150 milionów chińskich uczniów skorzysta z produktów edukacyjnych gdańskiej spółki

Dodane

20-05-2015

Adam Sawicki
Coraz więcej uczniów chińskich szkół korzysta z nowych technologii m.in. smartfonów i tabletów. W związku z tym chińskie wydawnictwo edukacyjne chce unowocześnić materiały dydaktyczne swoim rodakom. Zadanie zostało powierzone polskiej firmie, której produkty trafia do 150 milionów Chińczyków.

Polacy będą edukować uczniów z Chin

Gdańska spółka Young Digital Plante istnieje na rynku od 1990 roku i dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające edukację. Tworzone przez polską firmę produkty to w głównej mierze kursy multimedialne oraz platformy edukacyjne dedykowane uczniom i nauczycielom. Dzięki usługom oferowanym przez Young Digital Planet proces zdobywania i przekazywania wiedzy jest łatwiejszy i dostosowany do potrzeb współczesnej edukacji.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Firma zarządzana przez Kubę Pancewicza obecnie działa na 50 rynkach i nie ma zamiaru na nich poprzestać. Jak wiadomo z oficjalnych źródeł gdańska spółka zawarła kontrakt z chińskim gigantem edukacyjnym People’s Education Press. Dzięki podpisanej umowie polskie innowacyjne rozwiązania ułatwiające zdobywanie wiedzy trafią do 150 milionów chińskich uczniów. Zawiązanie współpracy między Young Digital Planet, a azjatyckim wydawnictwem jest podyktowane potrzebą cyfryzacji edukacji w Chinach.

60 procent rynku należy do chińskiego wydawnictwa

Zawarcie kontrakt z People’s Education Press oznacza dla gdańskiej spółki zdobycie strategicznego partnera biznesowego. Jak twierdzi prezes firmy, Kuba Pancewicz dla Young Digital Planet jest to szansa na rozwój i zwiększenie zatrudnienia w firmie. Dla polskiego przedsiębiorstwa edukacyjnego nawiązanie współpracy z chińskim wydawnictwem tym bardziej jest kluczowe, że kontroluje ono 60 procent rodzimego rynku wydawniczego oraz jest pod bezpośrednim zwierzchnictwem Ministerstwa Edukacji Chińskiej Republiki Ludowej.

Okazuje się, że coraz więcej osób w krajach Dalekiego Wschodu korzysta ze smartfonów i tabletów, dlatego też partnerzy biznesowi z Polski i Chin dostrzegli potencjał biznesowy w rosnącym trendzie. Zadaniem Young Digital Planet będzie zapewnienie chińskim uczniom dostępu do książek elektronicznych oraz kursów i lekcji multimedialnych. Polskie produkty trafią do szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich.

Zdjęcie główne artykułu royalty free z Fotolia

Komentarze (0)