... ... ...

Marcin Zaremba obejmuje stanowisko Head of Product w PizzaPortal.pl

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

10-06-2015

Informacja prasowa
Marcin Zaremba zostaje Head of Product w PizzaPortal.pl. Jego zadaniem będzie strategiczny rozwój produktów największego w Polsce portalu do zamawiania jedzenia online. Obejmuje to zarówno rozwój dotychczasowych kanałów sprzedaży jak i poszukiwanie nowych rozwiązań wpisujących się w strategię firmy.

- Ta zmiana to dla mnie następny etap rozwoju i szansa na budowanie wartości na znacznie większą, międzynarodową skalę - podkreśla Marcin Zaremba.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zaremba wcześniej był członkiem zarządu w Senfino, dostawcy rozwiązań technologicznych m.in. dla PizzaPortal.pl. Obydwie firmy podkreślają, że transfer jest elementem dalszego pogłębiania i rozszerzania współpracy.

Na zdjęciu Marcin Zaremba | fot. materiały prasowe 

- Jesteśmy jedynym portalem, który oferuje aplikacje na WP, iOS i Android - mówi Lech Kaniuk, Dyrektor Zarządzający PizzaPortal.pl i dodaje, że mobile nas wyróżnia, co pokazuje ponad 500,000 ściągnięć naszych aplikacji, a także współpraca z Orange i T-Mobile. Wierzę, że dzięki Marcinowi jeszcze bardziej wzmocnimy naszą stronę Mobile, a za 5 lat będziemy zamawiać już wyłącznie przez nasze aplikacje, nie tylko mobilne, ale SmartTV, Smartwatch itp.

Wraz z przejściem Marcina Zaremby, Senfino i PizzaPortal zacieśnią współpracę. Celem Senfino jest dostarczanie założonych wartości biznesowych poprzez innowacyjne podejście do rozwoju produktów. W związku ze zmianami, Senfino rozpoczyna rekrutację na stanowisko nowego szefa sprzedaży.

Cieszę się, że to właśnie Marcin będzie odpowiadał za produkt po stronie PizzaPortal.pl i definiował jego wartości w sposób zgodny z naszym podejściem – komentuje Tomasz Rutkowski, CEO Senfino Jestem pewny, że dzięki temu nasz model współpracy będzie wzorem na rynku – dodaje Rutkowski.

Komentarze (0)