... ... ...

„Gazeta Wyborcza” z ponad 77 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych i nowym celem na 2016 rok

Dodane

15-01-2016

Informacja prasowa
Na koniec grudnia 2015 r. liczba płatnych subskrypcji cyfrowych „Gazety Wyborczej” wyniosła ponad 77 tys., co oznacza wzrost o ponad 22 tys. płatnych subskrypcji w stosunku do końca 2014 r. Tym samym dziennik zrealizował cel o rok wcześniej niż to było zaplanowane.

- To olbrzymi sukces „Gazety Wyborczej” oraz Wyborcza.pl i kolejny dowód na właściwy wybór modelu transformacji biznesowej dziennika. Wierność fundamentom sukcesu „Gazety Wyborczej”, jakimi są zaangażowane, jakościowe i profesjonalne dziennikarstwo w połączeniu z nowoczesną formą i całkiem nowym sposobem komunikacji także z kolejnymi grupami odbiorców, zaowocowało ponad 77 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych na koniec 2015 r. - mówi Robert Musiał, członek zarządu Agory S.A. 

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Dynamiczny wzrost liczby płatnych subskrypcji „Gazety Wyborczej” to efekt nieustającego rozwoju kompetencji cyfrowych i systematycznej realizacji projektu cyfrowej transformacji dziennika. „Gazeta Wyborcza”, jako pierwszy tytuł w Polsce, wprowadziła w lutym 2014 r. system limitowanego darmowego dostępu do swoich treści i ofertę prenumeraty cyfrowej. Na koniec 2014 r. - w ciągu niespełna roku – liczba płatnych prenumerat cyfrowych wyniosła blisko 55 tys. i był to wynik lepszy od zakładanego na poziomie 40 tys. subskrypcji. Kluczowym czynnikiem w budowaniu sukcesu oferty prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” było jej poszerzenie o pakiety dla klientów instytucjonalnych w czwartym kwartale 2014 r. Istotny wpływ na ten dobry wynik miało również wdrożenie w czerwcu 2015 r. własnej platformy do sprzedaży treści cyfrowych oraz wykorzystanie nowoczesnych narzędzi z dziedziny Big Data.

- Dzięki własnej platformie do sprzedaży treści, wykorzystaniu nowych technologii oraz aktywnemu dialogowi z odbiorcami coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych czytelników i coraz szybciej na nie reagujemy. Efektem tego jest istotne przyspieszenie realizacji celów, jakie sobie postawiliśmy. Osiągnięcie poziomu ponad 77 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych już w 2015 r. - a nie jak pierwotnie planowaliśmy w 2016 r. - dodaje nam odwagi do wyznaczania sobie kolejnych ambitnych celów: na koniec 2016 r. chcielibyśmy zbudować bazę około 90 tys. płatnych prenumerat cyfrowych „Gazety Wyborczej” - dodaje Robert Musiał.

Szczegółowe informacje dotyczące prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” Spółka zaprezentuje wraz z publikacją wyników Grupy Agora za czwarty kwartał 2015 r. w dniu 18 lutego 2016 r. 

fot. pixabay.com

Komentarze (0)