Siedem miesięcy temu Dick Costolo zrezygnował ze stanowiska CEO Twittera. W tym czasie nie próżnował, bo zaangażował się w pracę nad scenariuszem serialu telewizyjnego i zapowiedział, że na wiosnę ruszy z nowym biznesem. Teraz zdradził nieco więcej szczegółów tego przedsięwzięcia.

Costolo uruchomi platformę fitness

W grudniu minionego roku Dick Costolo, były CEO Twittera, powiedział w rozmowie z serwisem Recode, że zamierza na wiosnę 2016 roku ruszyć z nowym biznesem. - Nie chce robić czegoś, co robiłem wcześniej. Chcę, żeby to było coś innego - stwierdził wówczas i nie zdradził żadnych innych szczegółów dotyczących tego przedsięwzięcia. Wtorkowy wpis Costolo na Twitterze rzuca nieco więcej światła na tę sprawę.

Na zdjęciu: Dick Costolo, były CEO Twittera | fot. TechCrunch, flickr.com CC by 2.0 | modyfikacja: 632x348

Były dyrektor generalny popularnego serwisu społecznościowego napisał na Twitterze, że wraz z Bryanem Oki, trenerem osobistym i pomysłodawcą platformy fitness Fitify, uruchomi platformę skoncentrowaną na poprawie sprawności fizycznej użytkowników. Jego zdaniem, narzędzie to będzie nie tylko motywować internautów do osiągania lepszych efektów, ale także łączyć ich ze specjalistami, którzy będą ich motywować i udzielać wskazówek.

Były CEO Twittera dołączył do Index Ventures

Dick Costolo napisał również, że platforma, nad którą pracuje wraz z Bryanem Oki ma potencjał, żeby spotkać się z zainteresowaniem „masowego użytkownika”. Przedsiębiorca nie wyjaśnia natomiast jak dokładnie ma działać to narzędzie, jak startup będzie zarabiać, ani nie podaje nazwy projektu. Były CEO Twittera zapowiada, że więcej informacji na temat nowopowstającej firmy przekaże, gdy zbuduje już jej prototyp.

We wtorkowym wpisie startupowiec chwali się również, że, jako partner, dołączył do grona inwestorów funduszu Index Ventures. Za pośrednictwem tej organizacji będzie wspierać finansowo i merytorycznie twórców innowacyjny projektów. Póki co, w portfolio Index Ventures znajdziemy 187 spółek w tym polski startup Base, a także Facebook, Dropbox i BlaBlaCar.

Buduje startupy, inwestuje w nie i robi o nich seriale

Wyżej wymienione inicjatywy nie są zresztą jedynymi, których podjął się Dick Costolo od czasu, gdy w czerwcu minionego roku ustąpił ze stanowiska dyrektora generalnego Twittera. Przedsiębiorca bowiem zasiadł w zarządach dwóch firm: Patreon i IfOnly, a także zaangażował się w prace nad scenariuszem serialu telewizyjnego Silicon Valley emitowanego na łamach HBO. Wygląda więc na to, że po odejściu z zespołu popularnego serwisu społecznościowego, Costolo nie załamał rąk i radzi sobie doskonale.

Komentarze (0)