... ... ...

Polski startup Whisbear Szumiący Miś wyrusza na podbój Doliny Krzemowej

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

11-05-2016

Informacja prasowa
Campus Warsaw wytypował startup założony przez siostry Julię i Zuzannę Sielickie jako jeden z ciekawszych kobiecych biznesów w Polsce, który warto wspierać w globalnym rozwoju.

Na zdjęciu (od lewej): Julia Sielicka-Jastrzębska i Zuzanna Sielicka-Kalczyńska, współtwórczynie Whisbear

Od 9 do 21 maja Whisbear weźmie udział w dwutygodniowych warsztatach „Blackbox Female Founders” tworzonych we współpracy z „Google for Entrepreneurs”.

Przez niespełna dwa lata istnienia na rynku, firma Whisbear, produkująca polskie szumiące misie, zyskała ogromną popularność wśród polskich rodziców i opiekunów maluchów. To podstawowy produkt w wyprawce dla noworodka. Firma sióstr Sielickich z sukcesem wchodzi na rynki zagraniczne - Szumiące Misie od Whisbear można kupić m.in. w Wielkiem Brytanii, Niemczech, Włoszech, Słowenii, a już wkrótce w Skandynawii i USA. Oryginalne Szumiące Misie obsypywane są nagrodami i wyróżnieniami. 

Po zeszłorocznym zaproszeniu na Global Entrepreneurship Summit 2015 pod patronatem Baracka Obamy, Whisbear został po raz kolejny wyróżniony. Celem odległej podróży Whisbear do Doliny Krzemowej jest nauczenie się najlepszych biznesowych praktyk jakie są tam stosowane, a także nawiązanie relacji z doradcami i inwestorami.

- Amerykanie w doskonały sposób potrafią pokazać jak skutecznie rozwinąć swój biznes - mówi Zuzanna Sielicka-Kalczyńska współtwórczyni firmy Whisbear, która będzie reprezentować firmę w San Francisco. - Jadąc do kolebki najpotężniejszych światowych biznesów, wierzę, że nauczę się, jak nasz niespełna dwuletni startup wznieść na poziom takich firm jak Youtube czy Siri. Bo właśnie m.in. te dwie firmy przeszły kiedyś przez program Blackbox - dodaje.

- Działalność taka jak Whisbear to przykład, że w Polsce można zbudować pomysłowy biznes ze światowym potencjałem - mówi Magdalena Przelaskowska z Campus Warsaw.

Do 15. edycji „Blackbox Connect” przyjęto zgłoszenia 18 utalentowanych kobiet, które są założycielkami 16 różnych start-up'ów z 14 różnych krajów – od Chin, Polskę po Meksyk. Uczestniczki specjalizujące się w takich dziedzinach jak zdrowie, finanse, rolnictwo, opieka, będą uczyć się od najlepszych i najbardziej wpływowych przedsiębiorców i inwestorów w Dolinie Krzemowej. Stworzą więzi w obrębie ogromnej lokalnej sieci networkingowej. Dwutygodniowy program, wspierany przez „Google for Entrepreneurs”, wypełniony będzie rozmowami i wiedzą pochodzącą od ikon wśród inwestorów, założycieli firm w tym m.in.: Gretchen Howard, Partnera w Google Capital czy Julia Hartz, założcielki Eventbrite.

Kulminacją programu „Blackbox Connect” będzie „StartUp Showcase”, który odbędzie się 20 maja. Przedstawicielki zaproszonych start-upów, w tym polski Whisbear, zaprezentują swoje firmy przed grupą setek inwestorów, przedsiębiorców i wiodących dyrektorów z licznych branż. „Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem zapału zeszłorocznej edycji „Blackbox Female Founders”, dlatego nie dziwi nas to, że wiele z firm w ciągu roku zrobiło ogromny skok w stronę wielomilionowych obrotów – uczestniczki rozbudowały swoje zespoły, ich firmy powieliły zyski, a także zyskały lokalne i międzynarodowe uznanie” - mówi Fadi Bishara, założciel Blackbox.

Komentarze (0)