... ... ...

Booksy w finale konkursu Aulery

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

02-06-2016

Informacja prasowa
Booksy, jeden z najbardziej obiecujących polskich startupów znalazło się wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu Aulery. Już 6 czerwca br. poznamy zwycięzców, wtedy podczas uroczystej Gali Jury konkursowe wręczy najlepszym statuetki.

Na zdjęciu: Tomasz Zembrzycki, dyrektor operacyjny w Booksy | fot. materiały prasowe

Booksy znalazło się w ścisłym finale tegorocznych zmagań. Autorami projektu Booksy są Stefan Batory, Konrad Howard oraz Agnieszka i Tomasz Zembrzyccy. To polska globalna firma, która powstała w 2014r. Booksy ma przewagę nad konkurencją bo oferuje unikalny model biznesowy. To pełny system SaaSowy, do którego zaprojektowane zostały dwie aplikacje – jedna biznesowa, pozwalająca na zarządzanie  swoim salonem, nawet na odległość i bez recepcjonistki. Druga aplikacja jest dostępna zupełnie bezpłatnie dla klientów, którzy chcą z tych usług korzystać. Klienci korzystający z Booksy mają też możliwość umawiania się przez www i media społecznościowe.

Dziś każdego dnia tysiące klientów umawia się przez Booksy do barbera, dietetyka, wizażystki, kosmetyczki czy masażysty jak stany długie i szerokie. Najpierw Booksy pojawiło się w Nowym Yorku, Los Angeles, Miami, Huston i na Florydzie. Sukces w tamtych rejonach poskutkował ekspansją na pozostałe stany. Następnie Booksy rozpoczęło działalność w Polsce, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, a na koniec 2015 roku dostępne było także na Filipinach, w Indiach i w Republice Południowej Afryki. Aktualnie Booksy jest na etapie kończenia procesów wdrażania zespołów sprzedaży systemu Booksy w Argentynie, Brazylii, RPA i Singapurze.

Z Booksy na dziś korzysta ponad 13 tysięcy biznesów na świecie. Miesięcznie około 25-35 tys. użytkowników rozpoczyna korzystanie z castomerskiej wersji Booksy do zapisywania się na wybrane zabiegi. Od początku 2016 za pośrednictwem apki zrealizowano 1,4 mln rezerwacji. 66% użytkowników aplikacji biznesowej używa jej nadaktywnie (co oznacza otwarcie i używanie ponad 20 razy dziennie). Jak widać Booksy bardzo dobrze wpasowuje się w światowe trendy i naprawdę rewolucjonizuje branżę beauty. Świadczy o tym chociażby fakt, że średnio ponad 54% rezerwacji jest dokonywanych przez klientów poza godzinami pracy danego biznesu. Czyli wygoda, powszechny dostęp 24/7/365 są atutami docenianymi przez klientów i biznesy.

W tym roku Aulery trafią do laureatów już po raz ósmy. Obok Booksy o nagrody walczą 22 firmy m.in.: XTPL, Telemedi, BUY BOX, Metrisco, SHU, Automater, Kekemeke, Photon, CallPage, CoffeeDesk, ACR System, Reality Games, Ponolingo, iWisher, BeesFund; Ronzo, Nudelta, HospiCare, Origin Tag, Zapakuj.to, Unified Factory oraz SatArgo.  Konkurs na najlepszy startup organizowany jest od 2009 roku i cieszy się uznaniem w branży. Jury konkursowe składające się z uznanych ekspertów wyłania co roku najbardziej obiecujące projekty o globalnym potencjale.

Komentarze (0)