LinkedIna założył w grudniu 2002 roku, dziś korzysta z niego 414 milionów użytkowników, a ostatnio kupił go Microsoft za 26 miliardów dolarów. To właśnie dzięki tej sieci społecznościowej Reid Hoffman dorobił się majątku szacowanego na 4,7 mld dolarów. Jaka jest jego recepta na sukces?

Na zdjęciu: Reid Hoffman, założyciel LinkedIna | fot. by Joi Ito, flickr.com CC by 2.0 | modyfikacja: 632x348

– Nie ważne, jak genialny masz umysł albo strategię, ale jeśli będziesz grać w pojedynkę, zawsze przegrasz z drużyną – powiedział, cytowany przez magazyn Forbes.

Po sprzedaży LinkedIna Microsoftowi Reid Hoffman nadal będzie stać na czele serwisu społecznościowego, który buduje już od 14 lat. Transakcja ta ma ponoć przyśpieszyć tempo rozwoju portalu. Zanim jednak miliarder z Doliny Krzemowej stworzył sieć biznesową związany był m.in. z Apple, a pierwszą firmą, którą postawił na nogi była SocialNet, sieć społecznościowa, która skupiał osoby o podobnych zainteresowaniach.

Przeczytaj poprzedni artykuł z cyklu pt. „Sukces w linijce”.

Komentarze (0)