... ... ...

Polski LiveChat w czołówce aplikacji dla biznesu

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

25-08-2016

Informacja prasowa
Rozwiązanie LiveChat wrocławskiego LiveChat Software to obecnie jedna z sześciu najlepszych aplikacji dla firm średniej wielkości, wynika z prestiżowego rankingu serwisu G2 Crowd. LiveChat znalazł się również w czołówce najlepszych rozwiązań dla małych firm.

Na zdjęciu: Mariusz Ciepły, CEO LiveChat | fot. materiały prasowe

Ranking został oparty o oceny zadowolenia klientów wystawione w recenzjach w serwisie G2 Crowd. W segmencie średnich firm LiveChat osiągnął wynik na poziomie 9,42 (maksymalna ocena to 10). Jeszcze lepiej LiveChat oceniły małe firmy – rozwiązanie zebrało tu noty na średnim poziomie 9,46, co dało mu 20. miejsce w tej kategorii.

W metodologii stosowanej przez G2 Crowd średnie firmy (mid-market segment) to przedsiębiorstwa zatrudniające 51-1000 pracowników. Aby aplikacja została wzięta pod uwagę w rankingu musiała zebrać przynajmniej 20 recenzji od firm z danego segmentu rynku.

- W ciągu roku, użytkownicy LiveChat z segmentu średnich firm, deklarowali bardzo wysoki poziom zadowolenia z tej aplikacji. Dzięki temu wyróżniła się ona w segmencie Web Customer Service - powiedział dyrektor działu badawczego G2Crowd Marty Duffy.

W jednej z recenzji czytamy: „Dzięki możliwościom oferowanym przez LiveChat mamy szansę na to, żeby dodać do komunikacji z klientem element osobistego kontaktu. Wszyscy nasi klienci są po prostu pod wrażeniem obsługi, jaką im oferujemy za pośrednictwem LiveChat. Współczynnik konwersji (procent kontaktów z klientami, które przełożyły się na transakcję) wynosi blisko 35%, co zostawia daleko w tyle inne narzędzia z których korzystamy.”

 - Wyróżnienie w tak prestiżowym rankingu, który jest oparty o oceny wystawiane przez użytkowników, to wielki sukces wszystkich zespołów tworzących aplikację LiveChat. Tym bardziej, że konkurujemy z wszystkimi aplikacjami biznesowymi, a nie tylko w naszej kategorii customer service/online sales – zaznaczył Szymon Klimczak, szef marketingu LiveChat Software.

Poprzednio – w innym rankingu G2 Crowd, polski LiveChat został uznany za najlepsze rozwiązanie typu live chat. Wygrywał lub zajmował czołowe pozycje również w innych tego rodzaju zestawieniach, np. GetRank opublikowanym przez Gartner Research.

G2 Crowd to globalna platforma specjalizująca się w ocenianiu aplikacji dla biznesu. Agreguje oceny ponad 92 tys. użytkowników, dzięki którym wyboru aplikacji biznesowych dokonuje ok. 600 tys. klientów miesięcznie.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio na transakcje zawierane przez Internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Więcej informacji o rankingu G2 Crowd można znaleźć tutaj.

Komentarze (0)