Antygrupa
Często błędnie łączymy sukces kampanii z zebraniem wymaganej kwoty na platformie. Zapominamy jednak, że wartość i prawdziwy sukces crowdfundingu leży w udanych projektach - tych które dostarczyły zapowiadane świadczenie zwrotne rzeszy wspierających.
Adoptly działa, jak Tinder. Przesuwasz palcem w prawo – jesteś zainteresowany adopcją dziecka, w lewo – nie. Pomysłodawcy kontrowersyjnego programu ruszyli ze zbiórką na Kickstarterze, ale ten po mniej więcej tygodniu zawiesił kampanię.
Kto by pomyślał, że internauci finansujący projekty na Kickstarterze zafascynują się kurtką. A jednak. Hiral Sanghavi, pomysłodawca BauBax, kurtki-scyzoryka, zebrał 9 milionów dolarów.
Twórcy startupu Rombo Games twierdzą, że tworzone przez nich projekty są zaskakujące i bezkompromisowe. Obecnie właściciele firmy prowadzą przygotowania do kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze. Czym chcą zaskoczyć internautów?