Obniżenie kosztów sprzedaży oraz minimalizacja wydatków merchandisingowych – to nie jedyne korzyści, które umożliwia nam zastosowanie inteligentnych sensorów w handlu stacjonarnym. Surge Cloud podpisała umowę partnerską z Integrated Solutions, spółką należącą do Orange Polska.

W ciągu niecałych 3 miesięcy obie marki opracowały i zaczęły wdrażać nowy model współpracy nad projektami z zakresu Handlometrii i Cyfrowej Transformacji.

Dla klientów Integrated Solutions współpraca z poznańską firmą Surge Cloud oznacza dostęp do technologii badania w czasie rzeczywistym – a zatem wpływ na poprawę tak istotnych aspektów działalności jak skuteczność ekspozycji, efektywność czasu pracy handlowców, czy optymalizacja stanu zatowarowania na półkach. Na ten moment w trakcie realizacji są już 3 wspólne, innowacyjne projekty.

Transformacja przemysłu, administracji i gospodarstw domowych za sprawą Internetu Rzeczy dopiero się zaczęła, ale już teraz stwarza wiele okazji biznesowych. Internet Rzeczy otwiera przed nami tysiące nowych dróg komunikacji z konsumentem – łatwiejszych, szybszych i efektywniejszych. Do korzyści płynących z rozwiązań IoT należy zaliczyć m.in.: redukcję kosztów, zwiększenie produktywności i bezpieczeństwa pracowników, lepszą alokację kapitału czy poprawę relacji z klientami.

Internet Rzeczy zmienia mechanizmy konkurencyjności w biznesie, oczekiwania klientów, a także same produkty. Ponadto proponuje nowatorskie funkcjonalności, zaspokajając tym samym nowe potrzeby konsumentów. Przy obecnym tempie rozwoju innowacji, spodziewamy się, że w ciągu najbliższych 5 lat w Polsce znacznie przybędzie zaawansowanych wdrożeń, w pełni oddających koncepcję IoT.

Surge Cloud już od 3 lat projektuje, testuje i produkuje specjalistyczne urządzenia badawcze na potrzeby klientów zajmujących się handlem offline. Projekty planowane są nie tylko w Polsce, ale również w Hiszpanii, Niemczech oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W tym roku zdolności technologiczne startupu zostały dodatkowo wzmocnione drugą rundą inwestycyjną od Meta-Ventures, sięgającą 1,8 miliona złotych, choć nie pieniądze są w tym przypadku najistotniejsze.

– Ważniejszy w tym przypadku był wybór partnera, za którym stoi biznes. W przypadku Meta-Ventures mówimy o udziale naszych potencjalnych klientów – inwestorów i właścicieli marek, które mogą być beneficjentami naszych projektów – deklaruje Marcin Dąbrowski, współzałożyciel i CEO Surge Cloud.

Komentarze (0)