Pyszne.pl uruchamia własną dostawę jedzenia

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Jeszcze więcej restauracji, z których zamówimy jedzenie do domu oraz brak dodatkowych opłat za dowóz. Nowe rozwiązanie spodoba się zarówno klientom, jak i restauracjom.

Zamawianie jedzenia online zyskało już w Polsce dużą grupę zwolenników. Połowa z nich nie przekroczyła 34 roku życia, a aż 70% użytkowników jest aktywnych zawodowo*. Grupą najczęściej zamawiającą są dwu- (38%), trzy-osobowe (23%) rodziny/lokatorzy. Robią to najczęściej przez aplikację mobilną. Większość płaci on-line, ale spora część (42%) wciąż korzysta z płatności gotówką przy odbiorze.

Na początku listopada 2016 Pyszne.pl uruchomiło usługę rowerowej dostawy jedzenia. Przeprowadzone uprzednio testy wykazały, że w godzinach szczytu rower jest szybszy i bardziej praktyczny niż samochód. Nie stoi w korkach, nie dotyczą go również problemy z parkowaniem. Pozwala to skrócić czas dostawy nawet do 25 minut. Pojazdy, którymi poruszają się dostawcy Pyszne.pl, zaprojektowane zostały w Holandii z myślą o funkcjonalności i ekologii. Rowery wyposażone są w silnik elektryczny zasilany baterią, ładowaną ze zwykłego gniazdka. Kurierzy przemieszczają się dzięki niemu jeszcze łatwiej i mogą osiągać prędkość do 25 km/h, nie zanieczyszczając przy tym powietrza, którym oddycha miasto. Jedno ładowanie baterii wystarcza na przejechanie ze wspomaganiem dystansu 80 km, co przeważnie wystarcza na cały dzień dostaw.

Dostawa obsługiwana przez Pyszne.pl zdejmuje z restauracji konieczność samodzielnego opracowania logistyki i inwestowania znacznych nakładów finansowych w uruchomienie dowozu. Tym samym umożliwia lokalom łatwe dołączanie do serwisu. Pomysł na pewno ucieszy klientów, którzy będą mieli do dyspozycji jeszcze większy wybór lokali i dań, zwłaszcza że dostawa jest całkowicie bezpłatna, niezależnie od wartości zamówienia.

Usługa obejmuje w tym momencie wybrane restauracje w centrum Warszawy, ale będzie rozwijana. – Zaczynamy od ograniczonej grupy popularnych warszawskich lokali, ale rozwiązanie będziemy wprowadzać na coraz szerszą skalę. Do końca pierwszego kwartału 2017 rowerów będzie jeździło 5 razy więcej – zapowiada Piotr Czajkowski, dyrektor zarządzający Pyszne.pl.