24 0 0

Nadchodzi rewolucja oprogramowania dla branży hotelowej. Hotelviso to wirtualna recepcja

Dodane

04-12-2017

Informacja prasowa
Hotelviso uruchomiło narzędzie internetowe pozwalające na stworzenie swojej własnej wirtualnej recepcji. System pozwala Hotelarzowi na personalizowanie aplikacji mobilnej, którą udostępni swoim gościom.

Właściciele hoteli mogą skorzystać z 14-dniowego okresu testowego dzięki, któremu mogą sprawdzić jak oprogramowanie sprawdzi się na ich obiekcie.

W dzisiejszych czasach nikogo nie dziwi fakt zamawiania produktów i usług przez smartfona. Branża e-commerce rozwija się w bardzo szybkim tempie a wszystkie prognozy wskazują, że to dopiero początek. Wniosek jest jeden. Klienci chcą zamawiać mobilnie. Hotelviso postanowiło wykorzystać ten trend i wprowadzić e-commerce do wnętrza hotelu. Dzięki aplikacji mobilnej oraz panelowi internetowemu w pare minut możemy wprowadzić do hotelu wirtualną recepcję.

Bez konieczności programowania czy pomocy specjalistów branży IT. Prosty edytor w każdej chwili pozwoli Hotelarzowi samodzielnie ustalić jakie treści pojawią się na ekranie urządzenia mobilnego. Decyzja należy do niego czy aplikacja ma być nastawiona na sprzedaż usług dodatkowych czy podniesienie komfortu pobytu gości. System dodatkowo pozwala na odbieranie wszelkich zamówień złożonych przez klientów oraz co najważniejsze umożliwia badać wyniki dzięki statystykom.

W łatwy sposób sprawdzimy ilu klientów skorzystało z aplikacji i jak przełożyło się to na sprzedaż. Dzięki temu Hotelarz może kontrolować skuteczność umieszczonych przez siebie treści. Hotelviso to nie tylko wirtualna recepcja. To szereg rozwiązań stworzonych z myślą o potrzebach Hotelarzy oraz potrzebach ich klientów. Goście hotelowi mają do dyspozycji jedną lekką (18MB) aplikację mobilną Hotelviso z dostępem do wielu wirtualnych recepcji. Nie muszą już ściągać dziesiątek zajmujących miejsce w telefonie aplikacji różnych hotelów. Nie muszą również już zakładać swoich kont czy podawać swoich danych.

Stawiamy na komfort i bezpieczeństwo gościa hotelowego dlatego do identyfikacji wykorzysta unikalny kod dostępu wygenerowany w recepcji hotelu. Hotelarz natomiast odczuje korzyści płynące z przejrzystej formy płatności za narzędzie Hotelviso. Koniec z drogimi systemami, modułami, wielodniowym wdrażaniem, ukrytymi kosztami czy produkowaniu drogich aplikacji mobilnych.

Hotelviso to tania usługa typu „pay-as-you-go” co oznacza, że konto opłacane jest z miesiąca na miesiąc. Pozwoli to znaczną optymalizację kosztów. Jeśli zrezygnujemy z konta w trakcie miesiąca rozliczeniowego, opłata nie będzie naliczana począwszy od kolejnego miesiąca. Taki system rozliczeń pozwala korzystać z wirtualnej recepcji cały rok jak również w wybrane miesiące a różnorodne pakiety pozwolą wybrać idealne rozwiązanie dla danego Hotelu.

Komentarze (0)