... ... ...

Pierwsze urodziny Goforworld i nowa strona portalu

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

27-01-2016

Informacja prasowa
– Przez miniony rok przybyło nam wielu czytelników, angażowaliśmy się w kolejne przedsięwzięcia zarówno online, jak i offline, ewoluowała też nasza wizja i filozofia działania. Z tego powodu konieczna była gruntowna modyfikacja logiki funkcjonowania całej strony – mówi dziennikarz.

Działalność goforworld.com od roku skupiona jest na dwóch obszarach. Z jednej strony jest to portal, którego ideą jest dostarczanie czytelnikom informacji o tematyce okołopodróżniczej. Z drugiej natomiast na goforworld.com swoje miejsce w sieci znalazło też prowadzone przez Jarosława Kuźniara biuro podróży.

– Podstawowym wyzwaniem podczas tworzenia nowej odsłony tego serwisu było dla nas sprawne połączenie tych dwóch obszarów i zaprezentowanie ich tak, aby doskonale ze sobą współistniały i wzajemnie się uzupełniały. Podczas projektowania myśleliśmy przede wszystkim o potrzebach użytkowników. Rozważyliśmy całe spektrum doświadczeń podczas ich kontaktu z marką – niezależnie od tego, którą częścią działalności goforworld.com są zainteresowani – mówi Łukasz Wata, Dyrektor Kreatywny Agencji Marketingowej Płodni.com, która w całości odpowiada za projekt i realizację nowej odsłony goforworld.com. Agencja jest częścią poznańskiej Grupy Płodni.com, do której należy również Agencja PR Wizerunkowo.com wspierająca goforworld.com w działaniach komunikacyjnych.

– W ramach działań Grupy Płodni.com łączymy kompetencje szerokiego grona specjalistów z dziedziny marketingu, PR i technologii. Dzięki temu podczas prac nad nową odsłoną serwisu mogliśmy wziąć pod uwagę więcej istotnych aspektów. Doskonale wzajemnie rozumieliśmy też konieczność szybkiego działania i dostarczenia przemyślanego pod każdym względem projektu w stosunkowo krótkim czasie, bo na jego realizację mieliśmy tylko dwa miesiące – mówi Radosław Włoczewski, Partner Zarządzający Grupy Płodni.com.

Zmiany w serwisie zauważalne są już na pierwszy rzut oka, bo przeprojektowany został między innymi interfejs strony głównej. Teraz treści są na niej prezentowane w pięciu głównych sekcjach: Podróże, Artykuły, Sklep, Wydarzenia i Ludzie. Pierwsza z nich – Podróże – ma formę slidera, który informuje o zbliżających się wyjazdach organizowanych przez biuro podróży Kuźniara. Poniżej widzimy 19 najnowszych tekstów z sekcji Artykuły.

– Ich odpowiednie wyeksponowanie było jednym z priorytetów. Właśnie powiększyliśmy zespół redakcyjny, więc reportaży, wywiadów i artykułów będzie u nas coraz więcej. Tym bardziej chcieliśmy podkreślić, że goforworld.com to nie tylko organizowane przez nas wyprawy, ale też miejsce w sieci, w którym można poczytać o podróżach, zainspirować się – dodaje Jarosław Kuźniar.

Kolejny element strony głównej to Sklep, gdzie można znaleźć przygotowane przez redakcję recenzje produktów, które przydają się podczas podróży. Moduł Wydarzenia agreguje z kolei informacje o organizowanych przez dziennikarza i goforworld.com spotkaniach, transmitowanych live wywiadach oraz innych tego typu przedsięwzięciach. Ludzie to natomiast dział, który przybliża sylwetki osób związanych z portalem – autorów tekstów, podróżników i przewodników wypraw.

– Strona jest oczywiście w pełni responsywna. Zadbaliśmy o to, by zagwarantować użytkownikowi szybki i wygodny dostęp do interesujących go treści bez względu na to, na jakim urządzeniu przegląda serwis – mówi Łukasz Wata z Płodni.com.

Czy wprowadzone na goforworld.com zmiany są rewolucyjne? – Dla mnie to duży i odważny krok naprzód, ale nie mówiłbym o rewolucji, a raczej o mądrej ewolucji. Miniony rok był dla nas okresem wyjątkowo intensywnego rozwoju. Nadal uważamy się za start-up, dlatego był to też czas na naukę i poszukiwanie nowych, lepszych sposobów na urzeczywistnianie przyświecającej nam wizji – mówi Jarosław Kuźniar. – Podstawowe założenia, jakie postawiliśmy sobie na samym początku prac nad nową stroną, już podczas pierwszych testów okazały się słuszne. Czas, kolejni użytkownicy naszego portalu, a także planowane przedsięwzięcia zweryfikują pozostałe pomysły. Bardzo ważnym sprawdzianem będzie wyprawa do Argentyny i Urugwaju, na którą wyruszamy 2 lutego i którą będziemy relacjonować zarówno w social media, jak i już na nowej stronie goforworld.com – dodaje.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)