... ... ...

Pierwsze urodziny Goforworld i nowa strona portalu

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

27-01-2016

Informacja prasowa
– Przez miniony rok przybyło nam wielu czytelników, angażowaliśmy się w kolejne przedsięwzięcia zarówno online, jak i offline, ewoluowała też nasza wizja i filozofia działania. Z tego powodu konieczna była gruntowna modyfikacja logiki funkcjonowania całej strony – mówi dziennikarz.

Działalność goforworld.com od roku skupiona jest na dwóch obszarach. Z jednej strony jest to portal, którego ideą jest dostarczanie czytelnikom informacji o tematyce okołopodróżniczej. Z drugiej natomiast na goforworld.com swoje miejsce w sieci znalazło też prowadzone przez Jarosława Kuźniara biuro podróży.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

– Podstawowym wyzwaniem podczas tworzenia nowej odsłony tego serwisu było dla nas sprawne połączenie tych dwóch obszarów i zaprezentowanie ich tak, aby doskonale ze sobą współistniały i wzajemnie się uzupełniały. Podczas projektowania myśleliśmy przede wszystkim o potrzebach użytkowników. Rozważyliśmy całe spektrum doświadczeń podczas ich kontaktu z marką – niezależnie od tego, którą częścią działalności goforworld.com są zainteresowani – mówi Łukasz Wata, Dyrektor Kreatywny Agencji Marketingowej Płodni.com, która w całości odpowiada za projekt i realizację nowej odsłony goforworld.com. Agencja jest częścią poznańskiej Grupy Płodni.com, do której należy również Agencja PR Wizerunkowo.com wspierająca goforworld.com w działaniach komunikacyjnych.

– W ramach działań Grupy Płodni.com łączymy kompetencje szerokiego grona specjalistów z dziedziny marketingu, PR i technologii. Dzięki temu podczas prac nad nową odsłoną serwisu mogliśmy wziąć pod uwagę więcej istotnych aspektów. Doskonale wzajemnie rozumieliśmy też konieczność szybkiego działania i dostarczenia przemyślanego pod każdym względem projektu w stosunkowo krótkim czasie, bo na jego realizację mieliśmy tylko dwa miesiące – mówi Radosław Włoczewski, Partner Zarządzający Grupy Płodni.com.

Zmiany w serwisie zauważalne są już na pierwszy rzut oka, bo przeprojektowany został między innymi interfejs strony głównej. Teraz treści są na niej prezentowane w pięciu głównych sekcjach: Podróże, Artykuły, Sklep, Wydarzenia i Ludzie. Pierwsza z nich – Podróże – ma formę slidera, który informuje o zbliżających się wyjazdach organizowanych przez biuro podróży Kuźniara. Poniżej widzimy 19 najnowszych tekstów z sekcji Artykuły.

– Ich odpowiednie wyeksponowanie było jednym z priorytetów. Właśnie powiększyliśmy zespół redakcyjny, więc reportaży, wywiadów i artykułów będzie u nas coraz więcej. Tym bardziej chcieliśmy podkreślić, że goforworld.com to nie tylko organizowane przez nas wyprawy, ale też miejsce w sieci, w którym można poczytać o podróżach, zainspirować się – dodaje Jarosław Kuźniar.

Kolejny element strony głównej to Sklep, gdzie można znaleźć przygotowane przez redakcję recenzje produktów, które przydają się podczas podróży. Moduł Wydarzenia agreguje z kolei informacje o organizowanych przez dziennikarza i goforworld.com spotkaniach, transmitowanych live wywiadach oraz innych tego typu przedsięwzięciach. Ludzie to natomiast dział, który przybliża sylwetki osób związanych z portalem – autorów tekstów, podróżników i przewodników wypraw.

– Strona jest oczywiście w pełni responsywna. Zadbaliśmy o to, by zagwarantować użytkownikowi szybki i wygodny dostęp do interesujących go treści bez względu na to, na jakim urządzeniu przegląda serwis – mówi Łukasz Wata z Płodni.com.

Czy wprowadzone na goforworld.com zmiany są rewolucyjne? – Dla mnie to duży i odważny krok naprzód, ale nie mówiłbym o rewolucji, a raczej o mądrej ewolucji. Miniony rok był dla nas okresem wyjątkowo intensywnego rozwoju. Nadal uważamy się za start-up, dlatego był to też czas na naukę i poszukiwanie nowych, lepszych sposobów na urzeczywistnianie przyświecającej nam wizji – mówi Jarosław Kuźniar. – Podstawowe założenia, jakie postawiliśmy sobie na samym początku prac nad nową stroną, już podczas pierwszych testów okazały się słuszne. Czas, kolejni użytkownicy naszego portalu, a także planowane przedsięwzięcia zweryfikują pozostałe pomysły. Bardzo ważnym sprawdzianem będzie wyprawa do Argentyny i Urugwaju, na którą wyruszamy 2 lutego i którą będziemy relacjonować zarówno w social media, jak i już na nowej stronie goforworld.com – dodaje.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)