... ... ...

Aktor powinien być przyjacielski i przekonujący. Poznaj filmy promocyjne startupów - przegląd cz. 9

Dodane

28-05-2015

Łukasz Dolata
W poprzednim odcinku prezentowaliśmy Wam klipy nieme, czyli takie w których nie używano słowa mówionego. W tej odsłonie dla kontrastu stawiamy na aktora. W zaprezentowanych przykładach to aktor będzie oprowadzał nas po świecie prezentowanego produktu.

Jak zobaczycie, sposobów na wykorzystanie go w roli przewodnika jest bardzo wiele. Może być on przyjacielski, pełen entuzjazmu, ale może również przyjąć postawę wycofaną lub wręcz zarozumiałą. Takich przykładów znajdziecie tutaj sporo. Niewątpliwie najważniejszą jednak cechą dobrego prezentera - jest świetne wczucie się w rolę i naturalność. Tylko przy takim połączeniu tak naprawdę będziemy potrafili uwierzyć w prezentowane treści, a może nawet skusimy się na kupno produktu, którego one dotyczą.

1. Sockscribe Me

W tym filmiku, nasz bohater próbuje przekonać nas, że dobre skarpetki potrafią odmienić życie! (oczywiście tylko te otrzymane od żony)

2. Normal

Facet idąc do tyłu mówi do nas o uchu. Brzmi dziwacznie, ale gdy tę historię opowiada nam ten gość, czujemy że brzmi to przekonująco.

3. DayUse

Tutaj w roli oprowadzającego mamy kamerdynera, który na przykładach swoich gości świetnie sprzedaje działalność serwisu DayUse.com

4.‪ Everyday‬

Tan chłopak tylko czeka aż… zrobi sobie upragnione codzienne selfie! 

5. Grasshopper

Chcesz być przedsiębiorcą? To wysłuchaj tego starego wygi!

6. BriefMe

Od razu widać, że to ważniak...

7. Paperspace

Ten pan rzuca sprzętem na prawo i lewo, tylko po to by wyperswadować nam, że fizyczny sprzęt to już przeszłość...

8. Eero

Z tym produktem WiFi nas już nie zawiedzie.

9. Final

O tym Panu już pisałem. Adam siedzi na sofie, ma oparte stopy o stolik kawowy i nawija o kartach kredytowych. Aż chce się tego słuchać!

10. Classy

Masz jakieś zbędne rzeczy - z tą aplikacją się ich szybko pozbędziesz! - przekonuje facet, który na studenta nie wygląda.

Podobne artykuły:

Filmy promocyjne startupów - przegląd cz. 8
Zabawny i luźny. Taki powinien być film promocyjny startupu
W Dolinie Krzemowej wszyscy znają Adama Lisagora. Dlaczego?

Łukasz Dolata

Co-Owner/Producer - oversee.pl

Producent w Oversee Production specjalizującej się w realizacji filmów i animacji. Po godzinach pracy nienasycony fan kina oraz miłośnik wysiłku fizycznego pod niemal każdą postacią. Wieczny optymista i idealista.

 

Komentarze (0)