O tym, komu potrzebne są misja, wizja i wartości firmy, porozmawiamy w czwartek 16 lutego w katowickim Idea Hub w godzinach od 18.00-19.30.

Na zdjęciu: Marcin Gieracz | fot. materiały prasowe

Podczas warsztatów pod tytułem ,,Misja, wizja i wartości firmy – komu to jest potrzebne?” uczestnicy dowiedzą się, jak bardzo wartości firmy wpływają i przekładają się na atrakcyjność marki, sprzedaż produktów oraz usług. Jakie są współczesne wyzwania firm w dobie hiperkonkurencji, a także komu są potrzebne i kiedy istotne są misja, wizja oraz wartości firmy. Warsztaty odpowiedzą również na jedno z nurtujących pytań XXI wieku, dotyczące tego, jak ważne są równowaga i harmonia między ludźmi, technologią oraz procesami w biznesie.

Warsztaty poprowadzi Marcin Gieracz – strateg, wykładowca i trener z 18-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu i strategii. Od 2005 roku związany z Rubikom Strategy Consultants jako CEO&Strategy Director oraz z Kuźnią Strategów jako Strateg&Coach. Marcin Gieracz jest również pomysłodawcą i współtwórcą pierwszego w Polsce e-magazynu dla marketerów ,,Strategy Journal” (www.strategyjournal.pl).

Szkolenie odbędzie się w oddziale Idea Hub, bezpłatnej przestrzeni coworkingowej, znajdującej się w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. 

Na zainteresowanych czeka 10 miejsc oraz aromatyczna kawa. O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń na https://misjawizjawartosci.evenea.pl

Więcej szczegółów o spotkaniu znajduje się na stronie Idea Bank (www.ideabank.pl) w zakładce Idea Hub, Katowice. 

Komentarze (0)