... ... ...

Ruszyły zapisy na UNIT9 VR Challenge Hackathon 2017

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

12-05-2017

Informacja prasowa
To pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie hackathonów dedykowanych technologii HoloLens, który odbędzie się w Łodzi w dniach 30.05 - 1.06. Impreza, której organizatorem jest polski oddział firmy UNIT9, Le Polish Bureau, odbędzie się w ramach drugiej edycji Lodzkie Innovation Days.

Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do pasjonatów technologii AR / VR, w szczególności programistów, designerów oraz fanów game jamów. Partnerami imprezy są firmy Microsoft i Senfino. Sponsorem firma Coca-Cola.

Wyzwanie

Zadaniem uczestników będzie przygotowanie działającego prototypu aplikacji na gogle HoloLens nawiązującego do jednego z wylosowanych wcześniej tematów. Na przygotowanie projektu uczestnicy będą mieć 48 godzin. Hackathon to nie tylko konkurs i rywalizacja, lecz również świetna zabawa i doskonała okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia aplikacji na HoloLens a także szansa na poznanie ciekawych osób ze środowiska gamedev.

“Naszym celem jest pokazanie, że od innowacji często dzieli nas jeden krok. Dostęp do nowej technologii, zespół kilku utalentowanych osób i inspiracja. Zapewniając wszystkie te składowe podczas UNIT9 VR Challenge Hackathon 2017 liczymy na to, że po 48 godzinach narodzi się nam zalążek czegoś naprawdę rewolucyjnego” - mówi Maciej Zasada, założyciel polskiego oddziału UNIT9, organizator imprezy. Nad przebiegiem całości czuwać będą eksperci z firm UNIT9, Microsoft i Senfino.

Organizator

Organizatorem imprezy jest Le Polish Bureau, polski oddział interaktywnej firmy produkcyjnej UNIT9. Firma UNIT9 na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat zrealizowała kilkaset globalnych kampanii reklamowych, będących na styku wielu światów: filmu, gier, digital, VR i instalacji multimedialnych. Firma wykorzystuje najnowsze technologie w realizacji wyjątkowych, niepowtarzalnych kampanii reklamowych. Więcej o wydarzeniu dowiecie się z tej strony.

Komentarze (0)