Gorący sierpień w Idea Hub. Zapraszamy na śniadanie „Pobudka w Hubie” oraz popołudnia z „Witaminami biznesu”

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Idea Hub w wakacje nie zwalnia tempa! W sierpniu warto zarezerwować czas na dwa spotkania: śniadanie networkingowe oraz warsztat z trenerami biznesu. Śniadanie z cyklu „Pobudka w Hubie” postawi na nogi poznańskich przedsiębiorców już 9 sierpnia.

Tematem poruszanym podczas spotkania będzie nowoczesna sprzedaż. Dodatkowo, Idea Hub kontynuuje cykl bezpłatnych warsztatów ”Witaminy biznesu” – najbliższe szkolenia zaplanowane są na  22 sierpnia.

Biznes na śniadanie 

Przedsiębiorcy korzystający ze strefy co-workingowej Idea Hub oraz uczestnicy dotychczasowych warsztatów zgodnie twierdzą, że główną trudnością w rozwijaniu biznesu jest budowanie sieci relacji. Odpowiedzią na ich potrzeby jest zapoczątkowany w lipcu cykl śniadań pt. „Pobudka w Hubie”. Tematem poruszanym podczas najbliższego spotkania z tej serii (9 sierpnia) będzie nowoczesna sprzedaż. Warto zaznaczyć, że wspomniane wydarzenie w Idea Hub to nie tylko okazja do skorzystania z wiedzy profesjonalnego trenera, ale również do wymiany wizytówek i prezentacji swoich firm.

– Nasze spotkania podzielone są na dwie części. Pierwsza to krótkie wprowadzenie i prezentacja wybranego tematu biznesowego. Druga to właściwy networking, czyli czas na bliższe poznanie się uczestników, dyskusje i nawiązanie kontaktów biznesowych – mówi Marta Bloch, menedżer projektu.

Pigułka wiedzy

To już dziesiąte spotkanie z cyklu. Znaczącą część pracy przedsiębiorcy, niezależnie od wielkości firmy, zajmuje tworzenie ofert oraz przygotowywanie wycen i prezentacji. Tymczasem stworzenie merytorycznej oferty odpowiadającej potrzebom nabywców sprawia trudność wielu, nawet najbardziej doświadczonym przedsiębiorcom.  Jak to zmienić i przygotować ofertę, która  odpowie na ukryte potrzeby klienta? Jak w niej pokazać wartość naszej propozycji i jak poprosić klienta o feedback? To jedne z wielu pytań, na które odpowie Michał Brywczyński – prowadzący zdradzi m.in. tajniki budowania oferty i prezentacji, które spełnią oczekiwania odbiorców.

Uczestnicy spotkania zaplanowanego na 22 sierpnia pt. „Jak dopasować ofertę do ukrytych oczekiwań klienta” dowiedzą się jak tę trudność przekuć w sukces.

Wydarzenia organizowane w przestrzeni Idea Hub są cykliczne, udział jest bezpłatny. Informacje o bieżących i planowanych spotkaniach można znaleźć na stronie projektu www.ideabank.pl/idea-hub.

– 

Idea Hub to designerska przestrzeń coworkingowa Idea Banku. Można w niej pracować, spotkać się z kontrahentem czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie zespołu. Klienci banku mogą  bezpłatnie korzystać ze strefy roboczej, przeczytać codzienną prasę oraz napić się kawy. Do ich dyspozycji są także najpotrzebniejsze urządzenia biurowe.