Moda to najszybciej rozwijająca się kategoria e-commerce na świecie bo jako jedna z nielicznych, jest wyjątkowo podatna na gusta klientów. Wymogiem przedsiębiorstw odzieżowych jest sprostanie zmieniającym się tendencjom, preferencjom i trendom.

Zabójcza konkurencja i szybko zmieniające się trendy rynkowe, wymuszają na rynku zastosowanie nowych technologii. Dlatego firmy poszukują rozwiązana „szytych na miarę”, które pozwolą im przewidzieć pragnienia konsumenta i wyprzedzić konkurencję.

23 listopada 2017 roku w Warszawie odbędzie się VI edycja konferencji "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion, podczas której zostaną zaprezentowane rozwiązania must-have branży fashion. Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu.

Wykłady poprowadzą m.in.:

  • dr inż. Marzanna Lesiakowska - Jabłońska - Prorektor do spraw dydaktycznych, VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie,
  • Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE,
  • Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com),
  • Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl,
  • Kinga Miller - Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie,
  • Marcin Rutkowski - Marketing & PR Manager, i-Systems,
  • Radosław Łach - Dyrektor Działu Sprzedaży,Dotpay S.A. & eCard S.A.

Szczegółowe informacje i zapisy na wydarzenie dostępne są na tej stronie.

Komentarze (0)