... ... ...

Effective Sale Session 2016 – czyli warsztaty z omnichannel

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

15-04-2016

Informacja prasowa
Efektywna komunikacja marketingowa oraz kampanie zwiększające sprzedaż i generowanie leadów będą tematem przewodnim Effective Sale Session 2016. To już druga edycja warsztatów w różnych zakątkach Polski.

Zwiększanie sprzedaży przy pomocy email marketingu, wykorzystanie multichannel w komunikacji z użytkownikami, lead nurturing, prowadzenie kampanii nastawionych na sprzedaż lub generowanie leadów czy aspekty prawne przy świadczeniu usług drogą elektroniczną, to tylko niektóre z tematów, zaplanowanych na warsztaty Effective Sale Session 2016. Dodatkowo, partnerzy wydarzenia przedstawią uczestnikom zagadnienia związanie z Big Data oraz SEO. W gronie prelegentów zobaczymy ekspertów i specjalistów w swoich dziedzinach.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Warsztaty skierowane są do osób, zajmujących się na co dzień marketingiem: właścicieli firm, pracowników działów marketingu, agencji marketingowych oraz do tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Ich celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprzedaż jest nieefektywna oraz pokazanie sprawdzonych i skutecznych rozwiązań. 

Dlaczego warto wziąć udział w Effective Sale Session 2016? Ponieważ dzięki nim dowiesz się, jakie narzędzia podniosą efektywność Twoich działań. Dodatkowo forma warsztatowa pozwoli nam wejść w interakcję - będziemy nie tylko mówić, ale także słuchać i przede wszystkim rozmawiać z Wami, uczestnikami. 

W tym roku odwiedzimy 4 miasta w Polsce. Gdzie będziemy? 

  • Katowice, 10 maja
  • Poznań, 12 maja
  • Gdańsk, 19 maja
  • Warszawa, 24 maja 

Dowiedz się więcej i zapisz na ess2016.pl lub zapytaj info@ess2016.pl

Komentarze (0)