... ... ...

Kryzysy w social media, monitoring marki w internecie i... kosmos, czyli wiedza tajemna dla każdego

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

15-04-2016

Informacja prasowa
Obecność marek, firm, a nawet instytucji w Social Media jest już normą. Wszyscy chcą być na Facebooku, Snapchacie czy Instagramie, a każda strategia promocyjna zawiera “paragraf” – Social Media. Niewątpliwie media społecznościowe są przedmiotem pożądania nie tylko internautów, ale również marek.

Egzystencja marki w social media przynosi wiele korzyści, ale obok profitów mogą pojawić się straty, zwłaszcza straty wizerunkowe, a te wiadomo pociągają już za sobą straty finansowe, kiedy nagle utracimy klientów czy kontrahentów. Dzieje się tak wówczas, kiedy dochodzi do kryzysów marki w mediach społecznościowych, a one zdarzają się prawie codziennie.

Nie powinniśmy zapominać o specyfice mediów społecznościowych, których szeroki zasięg sprzyja rozprzestrzenianiu się negatywnej opinii o firmie niemal wirusowo. Nic nie daje w takiej sytuacji skasowanie nieudanego postu na Facebooku, czy próba blokowania uciążliwych użytkowników na fanpage’u. Kryzys prawie zawsze wybucha z niesamowitą siłą i niszczy zaufanie klientów do marki. Czy takim sytuacjom można zapobiegać? Co zrobić, żeby ich uniknąć? Jak marka powinna reagować na zaistniałą już sytuację?

Na te i inne pytania odpowie najlepsza w Polsce ekspertka od kryzysów w social media, autorka książki “Zarządzanie kryzysem w social media” - Monika Czaplicka,  która wystąpi podczas drugiej edycji wydarzenia Czwartek Social Media w Płocku.

Wiele osób korzysta z możliwości pozyskania takiej wiedzy, jaką daje uczestnictwo w eventach, na których doświadczeni przedsiębiorcy, czy tzw. “social media ninja” dzielą się z publicznością swoim know-how i doświadczeniami. Czwartkowe Spotkania Social Media są obecne już w 10 miastach Polski, przeważnie dużych aglomeracjach. Wydarzenie w Płocku organizowane  jest przez inicjatywę “Startup Płock” znanej z organizacji kojarzonego już dobrze w środowisku e-biznesowym eventu “Płockamp”.

Na wydarzeniu pojawi się również Jagoda Prętnicka-Markiewicz z firmy Senti One, która opowie o tym, dlaczego opłaca się monitorować swoją markę w internecie. SentiOne to właśnie narzędzie do monitorowania internetu i mediów społecznościowych, ale prelegentka skupi się szerzej na tematyce i przedstawi ciekawe case’y.

Tradycją stało się już, że podczas eventów organizowanych przez Startup Płock pojawia się prelegent z Płocka. Tym razem organizatorzy postawili na Piotra Kosek, który prowadzi swój kanał “Astrofaza” w serwisie You Tube. Piotr zaprezentuje się w bloku     “Rób Internety w Płocku” i udzieli wywiadu, dzieląc się wiedzą o tym jak pozyskał ponad 60 tys. subskrybentów, skąd czerpie inspirację do nowych filmów, czy jak technicznie radzi sobie z nagrywaniem wideo. Nie zabraknie też pytań o kosmos, w końcu ten temat najbardziej interesuje fanów tego vlogera.

Na “czwartkowe spotkania” przychodzą pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, właściciele biznesów i sklepów internetowych, a także ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem widzimy wiele nowych twarzy.

Spotkanie “Czwartek Social Media w Płocku” jest bezpłatne i odbędzie się 28 kwietnia w Klubie Poofa, o godz 17:30.

Rejestracja przez serwis Evenea.

Wydarzenie na Facebooku.

Hasztagi na Twitterze i w pozostałych social media: #czwrtk #startupplock #plockamp

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia

Komentarze (0)