... ... ...

Statuetka PayU Lab Award w kategorii eRising Star dla Zapakuj.to

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

10-06-2016

Informacja prasowa
8 czerwca podczas gali Diamentów Forbesa, honorującej najbardziej dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa w naszym kraju, wręczona została statuetka PayU Lab Award w kategorii eRising Star.

Na zdjęciu: zwycięzca PayU Lab Award | fot. Agata Dąbrowska

Do nagrody zostały nominowane start-upy, które wkroczyły na rynek e-commerce z innowacyjnym produktem lub usługą, adresując niszę rynkową. Model biznesowy każdej z tych firm oparty jest o najlepsze praktyki e-commerce, świetnie i skutecznie zarządzane, z polskim kapitałem większościowym. Wśród nominowanych znalazły się: Finanteq , Funmedia, Phenicoptere (za produkt Glov Hydro Demaquillage), PickPack, Projekt REBEL, Shoplo, Telemedi.co oraz Zapakuj.to.

Zwycięzcą został istniejący na rynku zaledwie od kilku miesięcy start-up Zapakuj.to pomysłu Wojtka Sadowskiego.

„Zapakuj.to jest najlepszym przykładem na to, że dobry biznes zaczyna się od dobrego pomysłu. Tym pomysłem była możliwość samodzielnego zaprojektowania autorskiego opakowania wysyłkowego przy pomocy kreatora dostępnego na stronie oraz jego szybka realizacja. Minęło zaledwie kilka miesięcy odkąd firma jest na rynku, a na swoim koncie ma już realizacje m.in. dla: CDP.pl - opakowania limitowanej edycji dodatku do Wiedźmina 3, Mobile Vikings, Orange, Vichy oraz Szlachetnej Paczki.” – powiedziała Sylwia Bilska, General Manager PayU Polska, wręczając statuetkę.

Wyboru laureata eRising Star dokonała Kapituła, w której skład weszli dziennikarze, niezależni eksperci i znawcy rynku e-commerce: Paweł Zielewski - zastępca redaktora naczelnego Forbes i redaktor naczelny Pierwszego Miliona, Łukasz Grass - redaktor naczelny Business Insider Polska, Paweł Kubisiak - zastępca red. nacz. Harvard Business Review Polska, Joanna Kuzdak - dyrektor obszaru eCommerce w Grupie Onet-RAS Polska, Michał Sadowski – CEO Brand24, Artur Kurasiński - bloger ak74, Marta Ogórkiewicz - Product Manager Newsweek.pl. oraz Edyta Ziajowska - dyrektor marketingu PayU, przewodnicząca Kapituły, która wręczyła wyróżnienia za II i III miejsce odpowiednio dla Telemedi.co i Funmedia.

Telemedi.co to pierwsza niezależna polska platforma służąca do wygodnego i efektywnego kontaktu z personelem medycznym z każdego miejsca na świecie i o każdej porze. Wyróżnienie za II miejsce odebrali założyciele: Paweł Sieczkiewicz i Piotr Słomian.

III miejsce zajął producent i dystrybutor e-learningowych kursów językowych, twórca pierwszego w Polsce podręcznika internetowego do nauki języka angielskiego dla dzieci, obecna na kilkudziesięciu rynkach firma Funmedia. Wyróżnienie odebrali przedstawiciele firmy: Aleksandra Dykta i Paweł Czerwony. 

Gratulując zwycięzcom Edyta Ziajowska podkreśliła: „Są to wyróżnienia dla tych, którzy mimo, że są na początku biznesowej drogi, już mają na koncie duże sukcesy. Są odważni, zdolni, młodzi. Choć każdy z nominowanych podąża własną drogą, łączy ich pasja i młodość. Nasze wyróżnienia to docenienie ich pracy, zachęta do jej kontynuowania i inspiracja do dalszego działania”.

Statuetki PayU Lab Award w pozostałych kategoriach, tj. eCustomer Experience, eCommerce oraz Sector 3.0 zostały wręczone podczas PayU Lab Forum – dorocznego spotkania liderów biznesu, które odbyło się 21 kwietnia.

W kategorii eCustomer Experience wyróżnione zostały firmy, które przykładają szczególną wagę do stałego ulepszania digitalizacji doświadczeń klientów w sektorach: energetycznym, ubezpieczeniowym i telekomunikacyjnym. Laureatami zostali odpowiednio: PGE, LINK4 oraz Orange.

W kategorii eCommerce nagrody zostały przyznane w dwóch podkategoriach: produkt i usługa. Uhonorowane zostały firmy, których model biznesowy oparty jest (w całości lub części) na eCommerce, a ich działalność wyróżnia się na tle branży. Laureatami zostali XTB oraz Cdp.pl.

Nagroda główna w kategorii eSector 3.0 trafiła do UNICEF.

Komentarze (0)