... ... ...

Nocne poszukiwanie pracy. Już 15 października rusza Meetnight

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

02-09-2016

Informacja prasowa
Organizatorzy mają zasady, dzięki którym ich wydarzenie wyróżnia się spośród innych konferencji. Meetnight zaczyna się o 16:00 i trwa tak długo, jak chcą uczestnicy. – Ostatnio w Poznaniu skończyliśmy pomiędzy północą a pierwszą – mówi Wojciech Nowaczyk, organizator wydarzenia.

Pozostałe zasady wymienia z przymrużeniem oka: - Brak ulotek, brak targowych stelaży i brak garniturów.

Konferencja odbędzie się w Arkadii – zabytkowym budynku dawnego teatru położonym przy Placu Wolności, w samym sercu Poznania. Do dyspozycji będzie ponad dwieście metrów kwadratowych wypełnionych dodatkowymi atrakcjami – m.in. grami planszowymi, turniejem piłki nożnej na konsoli oraz DJ-em.

W trakcie wydarzenie odbędzie się osiem sesji merytorycznych. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wykładach, warsztatach oraz spotkaniach. – Chcemy, żeby każdy znalazł coś interesującego dla siebie, dlatego planujemy zarówno warsztaty dla programistów, jak i wykłady dla osób zainteresowanych start-upami czy rekrutacją – mówi Jan Radomski, drugi z organizatorów konferencji.  

Rejestracja na wydarzenie jest obowiązkowa, ale zajmuje tylko minutę. Wystarczy wejść na stronę www.meetnight.pl/register i wpisać swoje dane. Uczestnicy otrzymają pakiety startowe z upominkami od partnerów oraz patronów medialnych. Organizatorzy zachęcają do śledzenia wydarzenia na facebooku, ponieważ tam na bieżąco zamieszczają wszystkie informacje.

– Chcemy, żeby Meetnight był nie tylko konferencją czy giełdą pracy, ale także miejscem spotkań. Można do nas przyjść, skorzystać ze strefy gastronomicznej i spotkać się z ludźmi z branży IT. Jeżeli ktoś ma do nas pytania, prosimy o kontakt, odpowiadamy naprawdę szybko! – śmieje się Wojciech Nowaczyk. 

Link do wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/1555942671381188/.

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia

Komentarze (0)