... ... ...

Przedsiębiorca powinien widzieć potrzebę i ją spełnić - Radosław Miszczak, Rocket Media

Dodane

02-03-2015

Radio Sky

W drugim podcaście z serii #startup z Techsaturdays, ekipa Radio SKY rozmawia z Radkiem Miszczakiem. Radek jest CEO Rocket Media, start-upu tworzącego strategie e-marketingowe szyte na miarę. Poza tym organizuje Hip-Hop Kemp, promuje muzykę, jest dj-em i zajmuje się mentoringiem dla biznesu. Z rozmowy dowiecie się, jak łączy wszystkie pasje i jak zachowuje skupienie w świecie ciągłego przepływu informacji.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

fot. Ryan McGuire

Autorzy podcastu rozprawiają się również z mitem „możesz osiągnąć cokolwiek sobie wymarzysz”, szukają istotnych cech przedsiębiorcy i chcą dowiedzieć się więcej o zmianie hobby w biznes. Znalazła się też chwila, aby Radek w podcaście powiedział, co jego zdaniem jest najlepszą strategią sprzedażową, która sprawia że klienci sami do nas wracają. Z rozmowy dowiecie się też, że trzeba zawsze pamiętać żeby nie żyć w ciągłym „wyścigu szczurów”, ale czasem stanąć obok i zastanowić się nad swoimi osiągnięciami oraz drogą jaką obraliśmy.

 

#startup z TechSaturdays: wywiad z Radosławem Miszczakiem, Rocket Media by Radio Sky on Mixcloud

Komentarze (0)