Przedsiębiorca powinien widzieć potrzebę i ją spełnić – Radosław Miszczak, Rocket Media

Dodane:

Radio Sky Radio Sky

Udostępnij:

W drugim podcaście z serii #startup z Techsaturdays, ekipa Radio SKY rozmawia z Radkiem Miszczakiem. Radek jest CEO Rocket Media, start-upu tworzącego strategie e-marketingowe szyte na miarę. Poza tym organizuje Hip-Hop Kemp, promuje muzykę, jest dj-em i zajmuje się mentoringiem dla biznesu. Z rozmowy dowiecie się, jak łączy wszystkie pasje i jak zachowuje skupienie w świecie ciągłego przepływu informacji.

fot. Ryan McGuire

Autorzy podcastu rozprawiają się również z mitem „możesz osiągnąć cokolwiek sobie wymarzysz”, szukają istotnych cech przedsiębiorcy i chcą dowiedzieć się więcej o zmianie hobby w biznes. Znalazła się też chwila, aby Radek w podcaście powiedział, co jego zdaniem jest najlepszą strategią sprzedażową, która sprawia że klienci sami do nas wracają. Z rozmowy dowiecie się też, że trzeba zawsze pamiętać żeby nie żyć w ciągłym „wyścigu szczurów”, ale czasem stanąć obok i zastanowić się nad swoimi osiągnięciami oraz drogą jaką obraliśmy.

 

#startup z TechSaturdays: wywiad z Radosławem Miszczakiem, Rocket Media by Radio Sky on Mixcloud