200 milionów dolarów na walkę z Grouponem

Dodane:

Łukasz Tokarski Łukasz Tokarski

Udostępnij:

Coupons.com, największy dostawca kuponów cyfrowych, ogłosił, że otrzymał 200 milionów dolarów od grupy inwestorów instytucjonalnych, w tym kilku funduszy inwestycyjnych. Niestety firma nie ujawnia kto stoi za inwestycją.

Coupons.com, największy dostawca kuponów cyfrowych, ogłosił, że otrzymał 200 milionów dolarów od grupy inwestorów instytucjonalnych, w tym kilku funduszy inwestycyjnych. Niestety firma nie ujawnia kto stoi za inwestycją.

Decyzja o wysokiej sumie inwestycji została podjęta w oparciu o dane finansowe oraz prognozy dotyczące wpływów w roku 2011. Jak podaje tajemnicze źródło związane z Coupons.com, przychody firmy mają zostać podwojone i wynieść około 100 milionów dolarów. Dzięki inwestycji, wycena Coupons.com osiągnęła magiczny próg miliarda dolarów. Duży zastrzyk pieniędzy ma umożliwić Coupons.com osiągnięcie pozycji lidera rynku kuponów dystrybuowanych drogą cyfrową. Według spółki liczba rozprowadzonych kuponów w 2010 roku przekroczyła 332 miliardy sztuk.

Strategia Coupons.com ma doprowadzić do sytuacji, w której Groupon zacznie oglądać się za siebie z niepokojem. Firma chce uzupełnić szeregi o około 100 pracowników skoncentrowanych na inżynierii, sprzedaży i marketingu. Dodatkowo przewiduje się wyprodukowanie aplikacji do planowania zakupów na urządzenia mobilne.

Wszystko wskazuje na to, że założona w 1998 roku firma przeżyła boom dotcomowy i ma zamiar poważnie namieszać na rynku zakupów grupowych. Ciekawi nas jednak, kiedy fakt inwestycji będzie dostrzegalny w wyglądzie strony Coupons.com.

źródło: techcrunch.com