Organizacja procesów w firmie to nie lada wyzwanie, zwłaszcza w kontekście zarządzania projektami unijnymi. Zajmuje ona sporo czasu i energii. Od niedawna na rynku dostępne jest narzędzie, które pomaga w automatyzacji procesów biznesowych związanych z realizacją projektów...

...w tym tych dofinansowanych z Funduszy Unijnych. Rozwiązanie to zostało stworzone przez firmę ELPARTNERS, zajmującą się pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł dofinansowania. 

na zdj. zespół ELPARTNERS

W systemie znajduje się szeroki wachlarz funkcji służących do uporządkowania procesów zachodzących pomiędzy pracownikami Elpartners, a klientami firmy. Wśród nich jest możliwość zarządzania projektami, dzięki któremu każdy z klientów firmy po zalogowaniu do systemu, otrzyma dostęp do niezbędnych informacji o projektach unijnych, jak i do poszczególnych etapów realizacji swojego projektu. 

System jest prawdziwie innowacyjny. W porównaniu do tradycyjnych metod, znacznie skraca czas poświęcany na rutynowe zadania. Zautomatyzowane wyszukiwanie konkursów unijnych wraz z analizą możliwości ubiegania się o dofinansowanie odbywa się zaledwie w pięciu krokach, za pomocą kilku kliknięć myszką.

Współpracuj z zespołem

Użytkownicy systemu mają pełny wgląd do postępu prac i realizacji swoich projektów. Każdy z nich może wprowadzić poprawki lub dodawać brakujące informacje. Dodatkowo system sam poinformuje ich, że zbliża deadline w jednym z obszarów zarządzania projektem. 

System opracowany został w ramach pozyskanego przez firmę dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Składa się z sześciu modułów. Pierwszym z nich jest Moduł o nazwie Szkic projektu, za pomocą którego firmy zainteresowane współpracą z ELPARTNERS i pozyskaniem finansowania zewnętrznego, w kilku krokach, określają swoje potrzeby rozwojowe. Po wypełnieniu formularza, dane automatycznie zostają przesłane do drugiej części, Modułu analitycznego.

Moduł ten sprawdza bazę danych dostępnych dofinansowań i konkursów, bazując na warunkach zdefiniowanych przez użytkownika. Na koniec wyświetla użytkownikowi informację na temat możliwości pozyskania dofinansowania i przedstawia ofertę korzystania z usług ELPARTNERS w celu przygotowaniu projektu.

W module Projekt znajdują się informacje o projekcie, jego kosztorysie, harmonogramie prac, a także związane z projektem główne zadania. Klienci firmy mają tutaj możliwość wglądu w każdy etap realizacji swojego projektu i sporządzania dokumentacji, wymianę dokumentów, informacji, monitorowanie postępów prac. W module znajduje się także baza wzorów dokumentów do wypełnienia lub pobrania online.

Na podstawie zadań i harmonogramu generowane są alerty dla użytkownika systemu np. o zbliżającym się terminie płatności, dostarczenia dokumentów, czy złożenia wniosku o płatność, które są widoczne na stronie, wysyłane mailem czy poprzez notyfikacje na urządzeniach mobilnych.

 

Twórz umowy i wystawiaj faktury

Moduł obsługi użytkownika to zestaw narzędzi do obsługi płatności, generowania faktur, wysyłania ich do klienta e-mailem lub pobrania w systemie. Użytkownik może je pobrać czy opłacić przelewem za pomocą systemu płatności payU

Za pomocą tego modułu istnieje również możliwość wygenerowania umowy i podpisanie jej za pomocą podpisu elektronicznego. 

Podejmuj decyzje w oparciu o dane

Pracownicy Elpartners mają do dyspozycji także moduł zarządzania wewnętrznego. Umożliwia on monitorowanie płatności, tworzenie raportów i zestawień, zarządzanie pracą własnych pracowników oraz relacjami z klientami. Zastosowanie w nim Business Intelligence usprawni proces podejmowania decyzji w firmie.  

Miej szybki wgląd w stan swojego projektu  

Dla tych przedsiębiorców, którzy są w ciągłym ruchu, istnieje możliwość ściągnięcia na urządzenia mobilne aplikacji, która pozwala korzystać z systemu i mieć szybki dostęp do bieżących informacji. 

Komentarze (0)