Stoliczku.pl zamknięty. Czy polski serwis wykończyła konkurencja?

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Stoliczku.pl, jeden z pierwszych serwisów w Polsce służący do rezerwowania stolików w restauracjach, został zamknięty. Ola Lazar, bizneswoman stojąca za startupem, nie kryje smutku z tego powodu.

Stoliczku.pl – strona o takim adresie nie istnieje

Od minionego piątku nie zarezerwujesz online stolika w restauracjach za pośrednictwem Stolikczu.pl. Powstały zaledwie cztery lata temu serwis, który gwarantował szybką rezerwację w najlepszych restauracjach w Polsce, zakończył właśnie działalność, o czym poinformowała Ola Lazar na swoim profilu facebookowym. Bizneswoman niestety nie podała powodu, dla którego portal łączący klientów z restauratorami przestał funkcjonować.

Na zdjęciu Ola Lazar | fot. materiały prasowe 

Nie wszystko się udaje, nie wszystko idzie gładko, ale warto próbować. Po 4 latach od startu zamknęliśmy Stoliczku.pl. Jest mi smutno i to zupełnie nie dlatego, że było to moje „najdroższe szkolenie”… P.S. A taką mieliśmy fajną nazwę i logo! ;)” – napisała Ola Lazar w poście, który później ukryła ze swojej tablicy.

Czy konkurencja wykończyła Stoliczku.pl?

Z kolei na stronie stoliczku.pl, twórcy serwisu podziękowali użytkownikom za wspólnie spędzony czas i dodali, że „byliśmy pierwszymi w Polsce, którzy obsługiwali rezerwację stolików w restauracjach on-line, ale niestety nie będziemy ostatnimi”. Można więc sądzić, że serwis został zamknięty ze względu na rosnącą popularność konkurencyjnego serwisu. Mowa oczywiście o platformie Quandoo, która pojawiła się w Polsce w 2014 roku i w ciągu pierwszy pięciu miesięcy pośredniczyła w ok. 50 tys. rezerwacji stolików.

Być może w najbliższym czasie poznamy dokładna przyczynę, dlaczego Ola Lazar postanowiła zamknąć Stoliczku.pl. Zastanawiające jest również to, w jaki projekt tym razem zaangażuje się bizneswoman? Przypomnijmy, że przed podjęciem się pracy nad Stoliczku.pl, Ola Lazara prowadziła serwis Gastronauci.pl, który w 2011 roku odwiedzało około 400 tysięcy internautów. Pomysłodawczyni serwisu sprzedała go trzy lata później indyjskiej spółce Zomato.