Umawianie wizyt bierzemy na siebie, ty zajmij się klientem – Moja Recepcja

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Moja Recepcja w dużym skrócie to zaawansowany system umożliwiający pozyskanie usług recepcjonistki kierowany do wszystkich rodzajów: gabinetów, salonów, biur lub ogólnie mówiąc specjalistów, do których wizyty są umawiane lub planowane w terminarzu.

Platformę stworzyła grupa pasjonatów IT pod przewodnictwem Andrzej Kurzawy(CEO) i Michała Baćmagi(CIO). Andrzej z sukcesem łączy prowadzenie dużej firmy IT z pochłaniającymi wiele czasu treningami triatlonisty. Na tyle ulepszał koncepcję zarządzania własnym czasem,  stawiając za cel odnalezienie równowagi pomiędzy obowiązkami, a życiem prywatnym. Michał to utalentowany student informatyki, entuzjasta ekonomii współdzielenia,  ich spotkanie i wygrana w konkursie o grant Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP),   doprowadziło  do opracowania platformy Moja Recepcja, która ma właśnie premierę.

Recepcjonistka za przystępną cenę

Moja Recepcja w dużym skrócie to zaawansowany system umożliwiający pozyskanie usług recepcjonistki kierowany do wszystkich rodzajów: gabinetów, salonów, biur lub ogólnie mówiąc specjalistów, do których wizyty są umawiane lub planowane w terminarzu.

Blisko 95% samochodów spotykanych na naszych ulicach, jest w pełni wykorzystywane przez mniej niż godzinę dziennie. Tą nisze wypełnia BlaBla Car oraz Uber i okazuje się, że to rozwiązanie doskonale działa. Platformy te rozwijają się imponująco korzystając z potrzeb racjonalizacji kosztów i mechanizmu ekonomii współdzielenia. Na podobnej zasadzie współdzielimy lokale mieszkalne za pomocą Airbnb, obecnie nadszedł czas na współdzielenie recepcjonistki czyli produkt Moja Recepcja.

W usłudze tej za niewielką opłatą klienci otrzymują dostęp do prestiżowej usługi jaką jest telefoniczna obsługa recepcji. Uzyskują komfort przełączenia telefonu na osobę, która obierze za nas połączenia w chwili kiedy my będziemy zajęci. Zgodnie z filozofią ekonomii współdzielenia, usługi Mojej Recepcji są dostępne wtedy gdy wystąpi potrzeba, a opłaty pobierane są za pojedynczo wykonaną usługę. Korzystanie z usług Mojej Recepcji technicznie nie wymaga ze strony klienta żadnych inwestycji. Jest to kompleksowa platforma kalendarza elektronicznego, aplikacji mobilnej i żywej  recepcjonistki.

Odbieramy telefony, Ty masz czas dla siebie

Work-life balance to zachowanie harmonii pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Wiele osób angażuje się w pozazawodowy rozwój, regularnie też przybywa osób uprawiających amatorsko sporty. Polacy deklarują, że życie rodzinne wiedzie prym na liście ich priorytetów. Obecnie wiele osób ceni swobodę zarządzania własnym czasem. Dla tych odbiorców jest usługa Mojej Recepcji. Dla osób, które rozumieją, że zachowanie równowagi w życiu przełoży się na lepsze wyniki na płaszczyźnie biznesowej i osobistej.

Moja Recepcja to nowoczesna platforma dla osób chcący uniknąć niechcianych telefonów po powrocie do domu, kiedy poświęcają czas swoim bliskim. To rozwiązanie dla osób, które czynnie uprawiają sporty poszukując spokoju dla ducha i umysłu, chcących pozostawić sprawy zawodowe w miejscu pracy. To recepta dla osób, które spędzają wiele godzin na spotkaniach i nie mają możliwości odbierania telefonów na bieżąco. To doskonały sposób na zwiększenie możliwości dochodu firm, poprzez wydłużenie godzin ich pracy, bez obciążania pracowników oraz właściciela niepożądanymi telefonami w okresie odpoczynku. To również świetna metoda na utrzymanie dobrych relacji z klientami – każdy telefon, nawet po godzinach pracy zostanie odebrany.   

Moja Recepcja to również rozwiązanie na podniesie jakości obsługi klientów. Specjalista podczas wykonywania prac nie musi już odrywać się aktualnie od wykonywanej czynności i odbierać dzwoniący telefon bo, dzięki rozwiązaniu które opracowaliśmy, zdalnie  odbierzemy rozmowę.

Co nas wyróżnia? Jesteśmy Partnerem

Mimo szybkiego rozwoju Interentu, niewiele skutecznych rezerwacji dokonywanych jest poprzez strony internetowe. Wciąż istnieje duża potrzeba życzliwego telefonicznego kontaktu w procesie dokonywania rezerwacji. Minusem rezerwacji internetowych jest również ich duży stopień anulowań, co przekłada się na wysokie straty finansowe.

Moja Recepcja oferuje unikatową usługę telefonicznego kontaktu z realną recepcjonistką. Prosty i szczery kontakt z klientem to doskonały sposób na zbudowanie relacji oraz wykorzystanie wszelkich szans sprzedażowych. Nasi recepcjoniści w pełni rozumieją misję naszych klientów, ponieważ dostarczamy narzędzia w postaci oprogramowania, które pozwala im sięgnąć po wszelkie informacje na temat naszych klientów w sposób szybki i przejrzysty. Na tym samym oprogramowaniu pracują również nasi klienci. Dzięki temu poruszamy się w tym samym środowisku przez co wymiana informacji jest intuicyjna oraz eliminowane są wszelkie błędy związane z dokonaniem rezerwacji.

Istotną różnicą projektu w odniesieniu do produktów takich jak  Booksy, Lavito, Gabi.net jest niezakłócona relacja między Klientem a Usługodawcą. W naszej usłudze Specjaliści nie konkurują o Klienta między sobą, wyręczamy ich tylko w wąskiej części ich pracy jaką są rezerwacje i prowadzenie terminarza. Istotną różnicą jest też wyjście po za obszar szeroko rozumianej branży urody, naszymi Klientami są również prawnicy, lekarze, mechanicy i wszyscy inni których dziś nie stać na zatrudnienie recepcjonistki, a maja potrzebę jej posiadania. Jesteśmy Partnerem dla zapracowanych osób. 

Dzięki Mojej Recepcji zyskasz cenne narzędzie do budowania generowania przychodu w swojej firmie, uzyskasz więcej czasu wolnego, a dzięki współdzieleniu, za usługę zapłacisz niewiele.

fot. pixabay.com