Startuje platforma crowdfundingowa One-idea.pl oraz Klub Przedsiębiorczości #ONE promujący kobiece wartości

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe daje projektom szansę na zebranie kapitału na realizację pomysłu na biznes, rozwoju prowadzonej działalności czy prezentowanego przedsięwzięcia.

Umożliwiają to nowoczesne platformy technologiczne, agregujące różne wizje, które można wesprzeć wybraną kwotą. Nowością na rynku jest One-idea.pl, która powstała z pasji do wspierania projektów, których celem jest wprowadzanie określonych zmian społecznych oraz środowiskowych.

One Idea jest miejscem gdzie spotykają się pomysłodawcy oraz wspierający. Twórcy projektów, to osoby z pomysłem na biznes, które poprzez swoją wizję zmieniają świat i kreują trendy, a ich ideologia wpisuje się w zrównoważony rozwój, jednak do startu potrzebują określonych środków finansowych. Dzięki platformom crowdfundingowym różnego rodzaju pomysły mogą zostać zaprezentowane szerokiemu gronu odbiorców, którzy poprzez swoje zaangażowanie  zamieniają się w wspierających, dokonujących wpłat na rzecz konkretnych projektów. W zamian otrzymują obiecane przez projektodawcę bonusy, które niosą za sobą unikalną wartość np. przy zbiórce na książkę może to być przedpremierowe wydanie. Obie strony wspólnie współpracują na sukces.

–  Platforma crowdfundignowa to idealne miejsce dla osób, które mają mnóstwo ciekawych pomysłów, ale nie są w stanie ich zrealizować ze względu na brak środków finansowych. To doskonałe narzędzie do prezentacji swojej wizji oraz sprawdzenia, czy projekt w ogóle ma szansę na osiągnięcie sukcesu, ponieważ poddawany jest ocenie społeczności. To niesie również inne plusy, ponieważ zyskujemy informację zwrotną od najbardziej zainteresowanej grupy docelowej. Tworzymy podwaliny pod przyszłych klientów, partnerów czy fanów marki. Nie zapominajmy również o drugiej stronie. One Idea to również szansa dla wspierających, mających dostęp do platformy pełnej inspirujących pomysłów, a przede wszystkim projektów, których mogą stać się częścią – mówi Karol Król, Chief Innovation Officer.

Inauguracji platformy towarzyszy prezentacja pierwszego projektu – Klubu Przedsiębiorczości #ONE. Jego celem jest wspieranie kobiecych wartości w biznesie, propagowanie jakości przedsiębiorczości, a także wspieranie aktywności kobiet w tym zakresie. Klub ma pomóc zbalansować wartości męskie i żeńskie, opierając się na harmonii i otwartości na jakość jaką niosą zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Ma łączyć dwa spojrzenia na przedsiębiorczość, propagując z nich to co najlepsze.

–  Zarówno mi, a co za tym idzie naszej firmie bliska jest idea turkusowych organizacji, które zrozumiały siłę działania w jedności oraz połączenia różnorodności w zarządzaniu poprzez wartości i odczuwanie. Najbliższą realną manifestacją wartości kobiecych i męskich są właśnie łączone biznesy. Udowadniają, że tego rodzaju synergia w zarządzaniu może przynieść spektakularne efekty. Organizacje zdefiniowane jako te oparte o turkusowe zarządzanie to jedne z najbogatszych firm na świecie. Naszą wizją jest całkowita pełnia, czyli poczucie, że można być sobą w pracy oraz być akceptowanym takim jakim się jest. Nie istnieje wtedy potrzeba rozdzielenia życia zawodowego i prywatnego. W ten sposób również można osiągnąć sukces, czego najlepszym dowodem są nasze działania – mówi Agata Swornowska, inicjatorka Klubu Przedsiębiorczości #One.

Platforma One Idea została stworzona przez Agencję Kreatywną ArteMis, która odpowiadała za pomysł, prace koncepcyjne oraz wdrożeniowe, jak również za jej bieżącą obsługę.

Agata Swornowska to redaktor naczelna multimedialnej platformy rozwoju osobistego One Energy, prowadząca wywiady w One Energy TV. Założycielka i CEO Agencji Kreatywnej ArteMis Sp. z o.o. Lider zespołu specjalistów składającego się głównie z kobiet prowadzącego zaawansowane kampanie marketingowe, Public i Media Relations. Jako szef redakcji, producentka i prezenterka TV przez ponad 15 lat współpracowała z największymi stacjami telewizyjnymi i portalami internetowymi w Polsce m.in. TVP, TVN, Polsat, Onet.pl oraz zagranicznymi: ProSieben Sat1. Przeprowadziła setki wywiadów i dziesiątki programów TV. Doskonale wie jak promować kobiecość w biznesie oraz jak harmonizować i łączyć męskie wartości z damskimi umiejętnościami.