MC2 Innovations chce zebrać 700 tys. zł na debiut swojej platformy Carrotspot w crowdfundingu prowadzonym przez Beesfund

Dodane:

Julia Gugniewicz Julia Gugniewicz

Udostępnij:

Firma MC2 Innovations, specjalizująca się w wykorzystaniu technologii blockchain, rozpoczęła kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund. Spółka chce zebrać 700 tys. zł na debiut swojego produktu Carrotspot.

MC2 Innovations to firma stworzona przez Annę Streżyńską, byłą minister cyfryzacji, która wcześniej była też m.in. prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej i podsekretarzem stanu w Ministerstwie Transportu i Budownictwa oraz Arka Szczebiota, który m.in. brał udział w planowaniu i realizacji działań IT w ramach drugiego co wielkości (po firmie Facebook) IPO na giełdzie nowojorskiej – firmy Zoetis oraz w latach 2016-2017 zarządzał IT w ramach Ministerstwa Cyfryzacji oraz wszystkich instytucji podległych ministerstwu. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w wykorzystaniu technologii blockchain i oferuje kompletny zakres usług w tym obszarze.

MC2 Innovations przygotowuje się do debiutu swojego produktu Carrotspot, czyli platformy motywacyjno-lojalnościowej nowej generacji opartej o technologię blockchain. Jest ona odpowiedzią na zapotrzebowanie pracodawców na skuteczny program indywidualnego motywowania pracowników, który pozwalałby firmie maksymalizować efektywność działania oraz wiązać najlepszych pracowników z firmą. Platforma pozwala na natychmiastową gratyfikację dopasowaną do indywidualnych preferencji pracownika.

– Blockchain jest rozwiązaniem demokratyzującym stosunki międzyludzkie, cyfryzacja łączy ludzi, nasz główny produkt carrotspot, o którym piszemy na stronie emisji, łączy ludzi, chcemy mieć inwestorów, dla których cyfryzacja jest korzyścią samą w sobie i którzy będą z nami współpracowali, dawali feedback, nie tylko w postaci zaangażowania finansowego – mówi Anna Streżyńska, CEO MC2 Innovations.

Kampania crowdfundingowa prowadzona przez Bessfund dla MC2 Innovations potrwa do 2 lutego 2019 roku. Firma chce zebrać 700 tys. zł na debiut swojego produktu Carrotspot.

– Zbiórka poprzez crowdfunding na Beesfund jest bardzo spójna z naszą filozofią. Lubimy budować wokół siebie społeczności, lubimy używać nowych narzędzi (a crowdfunding taki jest), lubimy tworzyć okazje i pozytywne przekazy dla szerokich społeczności. Crowdfunding włącza mniejszych i drobniutkich inwestorów, daje zwykłym ludziom szanse biznesowe – tłumaczy była minister cyfryzacji.

– Środowisko crowdfundingowe to także często firmy, które już początki mają za sobą, znają dobrze ciężką pracę, pomagają sobie nawzajem, jeśli widzą sens projektu, bo niedawno sami weryfikowali swoją wartość. To bardzo spójne z naszym publicznym backgroundem i działaniami, w które włączaliśmy biznes i obywateli – mówi Anna Streżyńska.