Social media to ważny kanał komunikacji z klientami. Za pośrednictwem Facebooka, Twittera czy Snapchata nie tylko można pozyskiwać nowych odbiorców naszych usług i produktów, ale także dbać o procesy posprzedażowe. Jak robić to dobrze? Odpowiedzi znajdziecie niżej.

– Media społecznościowe mogą być przyjemnym i produktywnym elementem twojego biznesu, o ile wiesz, co robić. Skorzystaj z tych wskazówek i rad, abyś już niebawem był gotowy do podjęcia internetowych rozmów [z klientami - przyp. red.] – pisze Barbara Davidson z Headway Capital, która przygotowała poniższą infografikę.

– Najwyższej jakości obsługa klienta to prawdziwa sztuka, ale nie czarna magia – pisze Marta Dębska, Head of Customer Success i Marketing Automation Specialist w UserEngage. Jej zdaniem, prowadząc biznes „wydaje nam się (podkreślam “wydaje nam się”), że wiemy, czym jest sukces dla klienta. Tworzymy produkt lub usługę, sprzedaż jako-tako idzie - w takim razie chyba wszystko jest dobrze, prawda? Jednak, czy na pewno?”.

Więcej o zadowolenie klienta dowiesz się z tego artykułu.

Komentarze (0)