ZenCard pozyskał pierwszych klientów

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Polski startup, ZenCard pomoże pierwszym punktom handlowo-usługowym zaktywizować klientów. Spółka oferująca platformę do zarządzania programami rabatowymi rozpoczęła właśnie współpracę ze sklepem Sport Guru i restauracją Varso Via. Twórcy projektu zawarli również umowy z kolejnymi partnerami.

Wszystkie rabaty na jednej karcie

Projekt polskich przedsiębiorców ZenCard to platforma umożliwiająca zarządzanie programami lojalnościowymi. Dla stałych klientów sklepów jest udogodnieniem, bo nadaje dowolnym kartom płatniczym funkcjonalność kart rabatowych, dzięki czemu konsumenci nie muszą gromadzić w portfelach nowych kart z programami partnerskimi. Z drugiej strony właścicielom punktów handlowo-usługowym oraz sklepom internetowym system ZenCard pomaga zaktywizować klientów do częstszych zakupów.

Aby móc korzystać z możliwości, które gwarantuje polski startup wystarczy, że właściciele sklepów zainstalują oprogramowanie ZenCard na terminalach płatniczych oraz ustalą warunki obowiązujących programów partnerskich. Klienci natomiast powinni zarejestrować się podczas płatności podając swoją płeć i numer telefonu komórkowego, na który będą otrzymywać informacje o aktualnych promocjach. Wówczas dokonując płatności, system automatycznie naliczy zniżki informując o tym handlowców i konsumentów.

Pierwsi partnerzy biznesowi

W ostatnim czasie przedsiębiorcy stojący za ZenCard wdrożyli swój autorski system wśród dwóch pierwszych klientów. Aplikacja pojawiła się na terminalach płatniczych w sklepach Sport Guru oraz restauracji Varso Vie. Pomysłodawca i CMO ZenCard, Jarosław Sygitowicz poinformował nas, ze wybór obydwu partnerów biznesowych jest związany m.in. z wysoką jakością świadczonych przez nich usług. – Nawiązujemy współpracę z niebanalnymi brandami, które oferują unikalne produkty lub usługi, ponadprzeciętny poziom obsługi i zadowolenia klienta – mówi Jarosław Sygitowicz.

Przedsiębiorca wyjaśnił również, że planuje pozyskać kolejnych kontrahentów, a docelowym segmentem, który go interesuje są marki działające w branży modowej. Dodatkowo startupowcy są otwarci na współprace ze sklepami handlującymi biżuterią, kosmetykami oraz biurami podróży i hotelami. – Co ciekawe, proces pozyskiwania nowych sklepów odbywa się często dzięki rekomendacjom obecnych klientów, z którymi nawiązaliśmy współpracę – wyjaśnił CMO spółki.

Proces udoskonalania produktu

Polska firma oprócz zdobywania następnych partnerów biznesowych, zamierza rozwijać oferowane rozwiązania. Biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenia klientów korzystających z ZenCard, właściciel spółki będą gromadzić informacje o występujących problemach, wyciągać z nich wnioski oraz udoskonalać system. Jak twierdzi Jarosław Sygitowicz platforma w najbliższym czasie ma stać się wielokanałowa, czyli dostępna dla klientów za pośrednictwem e-commerce, m-commerce oraz sklepów stacjonarnych.

fot. materiały prasowe