AKADEMIA KOMERCJALIZACJI® - 3-dniowe szkolenie

Warszawa

ul. Targowa 56, Centrum Kreatywności Targowa
27
24 lipca, 10:00

AKADEMIA KOMERCJALIZACJI® - 3-dniowe szkolenie

24, 25 i 31 lipca 2018 r. w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie odbędzie się 3-dniowe szkolenie z zarządzania innowacyjnymi projektami, prezentowania pomysłów przed inwestorem oraz aspektów podatkowych w procesie komercjalizacji. Szkolenie realizowane jest w ramach AKADEMII KOMERCJALIZACJI®, kompleksowego cyklu szkoleniowo-warsztatowego z obszaru komercjalizacji zaawansowanych technologii. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 15 lipca 2018 r. Osoby, które zgłoszą się do 8 lipca obowiązuje cena promocyjna. Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiadających za generowanie i/lub wdrażanie innowacji technologicznych: właścicieli, kadry kierowniczej, menedżerów, specjalistów CTT, pomysłodawców. Trenerami prowadzącymi szkolenie będą eksperci i praktycy z doświadczeniem w obszarze zarządzania innowacyjnymi projektami, relacji inwestorskich oraz aspektów podatkowych: Tomasz Leśniowski - Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania projektami, zarządzania zespołem oraz tworzeniu projektów wg metodyki PCM (Project Cycle Management). Od 2009 r. jest Licencjonowanym Trenerem Zarządzania Projektami IPMA Polska. Posiada Certyfikat zarządzania projektami IPMA lev. D i C oraz Certyfikat Prince2Foundation (P2F). Dagmara Strzębicka - Menedżer inwestycyjny EdTech Hub Ventures. Od lat współpracuje jako doradca i trener z twórcami nowych projektów biznesowych. Jako trenerka i mentorka w programach akceleracyjnych i konkursach startupowych pomaga lepiej zrozumieć mechanizmy biznesowe, przemyśleć model i zweryfikować szanse powodzenia projektu. Łukasz Czernicki - IP Counsel w Crido Taxand. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie i konsultingu z zakresu praw własności intelektualnej (IPR). Jako rzecznik patentowy był także zaangażowany w identyfikację, kreowanie i uzyskiwanie praw wyłącznych w Europejskim Urzędzie Patentowym, UP RP, OHIM, WIPO i BOIP. Szczegółowy program szkolenia oraz dodatkowe informacje dostępne są do pobrania w formacie pdf tutaj. Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania na udział w szkoleniu w związku z jego rejestracją w Bazie Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zachęcamy do przesyłania wypełnionych formularzy zgłoszeniowych na adres k.michalska@investin.pl lub do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 606 245 499.