Skincare Challenge to wyzwanie dla startupów z unikatowymi i ciekawymi rozwiązaniami z dziedziny dermatologii, farmacji oraz kosmetologii. Trwają zapisy do pierwszego etapu konkursu, w którym nagrodą główną jest m.in. 15 tys. euro w gotówce. Marka NAOS także w Polsce szuka wyjątkowych startupów.

Jeszcze przez kilka dni (do 21.01, do godziny 11:59) autorzy ciekawych rozwiązań dla branży kosmetycznej mają szansę na wzięcie udziału w konkursie Skincare Challenge. Jego celem jest wyłonienie najlepszych startupów, które chcą zmienić, ulepszyć branżę kosmetyczną. Ze wszystkich zgłoszeń jury wybierze dziesięć wyjątkowych pomysłów, a ich autorzy będą mieli szansę powalczyć podczas gali finałowej o nagrodę główną.

Wyniki konkursu zostaną poprzedzone półtoramiesięcznym programem inkubacyjnym, w którym wezmą udział finaliści. Do Aix-en-Provence, we Francji, zostaną zaproszeni autorzy rozwiązań, którzy będą mieli okazję współpracować ze specjalistami stojącymi za sukcesami marki NAOS. Dzięki temu poznają bliżej branżę kosmetyczną, ale też dostosują swoje rozwiązanie do potrzeb klientów. 

– Mentorzy podczas networkingu pomogą startupom w przygotowaniu się do finału – czytamy na stronie konkursowej. A prace nad prezentacją, jak i samym rozwiązaniem, będą trwać do ostatniej chwili. 13 marca 2018 roku odbędzie się gala finałowa, podczas której zostaną wyłonione najlepsze startupy, których przedstawiciele staną na podium. Organizator przewidział bowiem nagrody dla trzech zespołów.

Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca w konkursie Skincare Challenge jest 5 tys. euro w gotówce. Drugie miejsce zostanie nagrodzone kwotą 10 tys. euro. Laureat tego międzynarodowego konkursu branży kosmetycznej otrzyma 15 tys. euro oraz pomoc w stworzeniu MVP produktu. Sam udział w konkursie jest okazją dla startupowców, którzy są na początku drogi w tej branży, dlatego zachęcamy do aplikowania!

Jak wziąć udział w Skincare Challenge? Wystarczy do 21 stycznia zgłosić swój pomysł na usługę na stronie konkursowej, załączając prostą prezentację pomysłu w języku angielskim, bądź francuskim. Warto w niej przedstawić, w jaki sposób makra NAOS mogłaby wykorzystać pomysł na produkt oraz jak pomógłby rozwiązać problemy klientów.

Organizatorzy liczą na pomysły z trzech dziedzin: dermatologia, farmacja oraz kosmetologia. W pierwszej mogą znaleźć się usługi do umawiania wizyt, produkty telemedyczne oraz do samodzielnego przeprowadzania badań. Dziedzina farmacji czeka na rozwiązania dla aptek, ułatwiające pracę farmaceutom, jak i utrzymywanie lojalności klientów. Projekty z dziedziny kosmetologii mogą np. dotyczyć usprawnień dla salonów piękności.

Nie pozostaje nam nic innego jak zachęcić do udzialu w konkursie przedsiębiorców, którzy nie boją się wyzwań. Branża kosmetyczna cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, dlatego wiedza i doświadczenie od mentorów marki NAOS może przyczynić się do sukcesu finałowych projektów, nawet tych, które nie zdobędą żadnej nagrody. Jeśli chcesz, aby o Twoim pomyśle usłyszał świat – aplikuj do Skincare Challenge już dziś!

Komentarze (0)