Szukasz copywritera? GoodContent.pl Ci to ułatwi!

Dodane:

Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Udostępnij:

Znalezienie odpowiedniego copywritera często nie jest proste. Zleceniodawcę może ograniczać zarówno czas, jak i budżet przeznaczony na dany projekt – GoodContent.pl to narzędzie, które ułatwi ten proces.

Platforma GoodContent.pl powstała, aby łączyć osoby wykonawców tekstów z wykwalifikowanymi copywriterami. Krótko mówiąc, rejestrując się na tej stronie, otrzymujesz dostęp do dużej bazy copywriterów, którym możesz zlecić napisanie tekstu! Przed jej powstaniem poszukiwanie autorów tekstów było bardzo trudne, ze względu na duże rozdrobnienie rynku – dodatkowo, zleceniodawcy nie mogli zweryfikować jakości tekstów, które zamówili.

Wygoda

Aby zacząć korzystać z platformy, wystarczy się zarejestrować. Proces jest bardzo prosty, intuicyjny i przede wszystkim całkowicie darmowy, a platforma przeprowadzi użytkowników przez niego krok po kroku. Osoba szukająca wykonawcy dzięki założeniu konta otrzyma dostęp do całej bazy zarejestrowanych copywriterów  – aktualnie znajduje się w niej ponad 500 wyspecjalizowanych copywriterów! Jeżeli natomiast poszukuje zleceń, konto umożliwi jej odpowiadanie na wystawione ogłoszenia oraz budowanie zachęcającego portfolio. 

Co więcej, GoodContent.pl załatwi za obie strony umowy i wszystkie formalności związane z zamówieniem, bądź przyjęciem zlecenia. Zarówno zlecający jak i copywriter nie muszą się o nic martwić.

W platformę wbudowano wygodny system wiadomości, dzięki któremu szybko i łatwo można się skontaktować z innymi zarejestrowanymi użytkownikami. Jest to coś nowego w tej branży, ponieważ konkurencyjne serwisy nie pozwalają na swobodny kontakt dwóch stron transakcji. Zatrudniają one copywriterów jako swoich podwykonawców, przez co zleceniodawcy rozliczają się według stałych (niezależnych od jakości) i zawyżonych stawek. W tym wypadku zupełnie zapomina się o tym, że pełne usatysfakcjonowanie zleceniodawcy zależy również od dokładnego ustalenia zakresu i rodzaju prac. W panelu jest także wgląd do przeprowadzonych przez użytkownika transakcji, wystawionych ogłoszeń, konwersacji oraz opinii – wszystko w jednym miejscu. 

Bezpieczeństwo 

GoodContent.pl dba o bezpieczeństwo obu stron umowy, dzięki temu zleceniodawca może być pewien, że otrzyma teksty najwyższej jakości. Unikalność każdego tekstu jest sprawdzana ręcznie przy użyciu specjalistycznego zewnętrznego oprogramowania, za pomocą którego przeszukiwany jest Internet.

Jeżeli kontrahent ma uwagi do przesłanych tekstów, może poprosić o poprawki. Copywriter nie otrzyma pieniędzy, dopóki zamawiający nie będzie całkowicie usatysfakcjonowany z jego pracy. 

Co więcej, przed złożeniem zamówienia u wybranego copywritera zamawiający ma możliwość przejrzenia opinii na temat jego pracy, które zostawili poprzedni kontrahenci, dzięki czemu nie wybiera w ciemno. 

Jeżeli z jakiś przyczyn dzieło nie zostanie zrealizowane, maksymalnie w ciągu jednego dnia roboczego na konto zamawiającego zwracane są wszystkie wpłacone środki – bez potrącania jakichkolwiek opłat. 

Z myślą o zabezpieczeniu interesów copywriterów  GoodContent.pl wprowadził specjalny system depozytowy, dzięki któremu zleceniodawca, jeszcze przed odebraniem zamówionych tekstów, musi wpłacić całą należność do depozytu. W ten sposób zleceniobiorca nie musi obawiać się nieuczciwych kontrahentów ani zwłoki w otrzymaniu pieniędzy (środki zostaną mu przekazane natychmiast po ostatecznym zaakceptowaniu dzieła).

Niezależność 

Od innych podobnych platform GoodContent.pl odróżnia bardzo duża swoboda pozostawiona zleceniodawcom i zleceniobiorcom. Tylko od nich zależy cena zlecenia, termin oddania dzieła czy charakter zamówionych tekstów – są to indywidualne ustalenia obu stron umowy i GoodContent.pl niczego tutaj nie narzuca.

Platforma czuwa nad sprawnym przebiegiem transakcji, jej bezpieczeństwem, bierze na siebie wszystkie związane z nią formalności i pomaga rozstrzygnąć ewentualne spory. 

Dzięki temu osoba szukająca copywritera ma pewność, że dostanie dokładnie takie teksty, jakich potrzebuje, copywriterzy natomiast mogą bez żadnych przeszkód rozwijać swoje umiejętności i rozbudowywać profil, który zachęci do współpracy z nimi kolejnych kontrahentów.

Szybkie wypłaty, niskie koszty 

Po zaakceptowaniu dzieła przez zlecającego, Goodcontent.pl w zaledwie 3 dni robocze wpłaca środki przechowane w depozycie na konto copywritera (minimalny próg przelewu to już 100 zł). Dzięki takiemu rozwiązaniu copywriter ma pewność, że na bieżąco będzie dostawał zarobione przez siebie pieniądze.

GoodContent.pl jest całkowicie darmowy dla zleceniodawców, a jedyny koszt jaki ponoszą copywriterzy to 15% prowizji od zarobionej w serwisie kwoty. W zamian za to otrzymują działające 24 godziny na dobę wsparcie ze strony platformy.

Dla kogo?

GoodContent.pl zostało stworzone przede wszystkim z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach a także niewielkich agencjach, które zajmują się marketingiem internetowym. Często takie firmy nie mogą sobie pozwolić na zatrudnianie etatowego copywritera  –  GoodContent.pl daje im możliwość swobodnego dostępu do całej bazy wykonawców w momencie, kiedy tego potrzebują.

Platforma skupia również copywriterów, którzy dzięki niej mogą łatwo rozbudowywać swój profil i zdobywać kolejnych kontrahentów. 

Zdjęcie główne artykułu picjumbo.com