Brand24 zyskał na wartości

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Spółka Brand24 S.A. pozyskała prywatnego inwestora, który kupił 5% udziałów za 200 tys. złotych, wyceniając startup na kwotę 4 milionów złotych. Inwestycji dokonał Andrzej Zydorowicz, anioł biznesu i Członek Zarządu Altus TFI.

Spółka Brand24 S.A. pozyskała prywatnego inwestora, który kupił 5% udziałów za 200 tys. złotych, wyceniając startup na kwotę 4 milionów złotych. Inwestycji dokonał Andrzej Zydorowicz, anioł biznesu i Członek Zarządu Altus TFI.

Brand24 to startup, którego specjalnie nie trzeba przedstawiać naszym czytelnikom. Od komercyjnego startu nie minęło jeszcze pół roku, mimo to spółka działa bardzo sprawnie i już może pochwalić się obsługą ponad 100 klientów oraz dynamiką wzrostu przychodów miesiąc do miesiąca rzędu 20-40%. Nic więc dziwnego, że startup prowadzony przez Michała Sadowskiego zyskał uznanie kolejnego inwestora.

Nowego udziałowca projektem zainteresowało CAM Media. Po krótkiej prezentacji dotychczasowych wyników sprzedażowych, prezentacji produktów i planów na przyszłość, Andrzej Zydorowicz uznał, że projekt jest warty zainteresowaniakomentuje dla MamStartup.pl Michał Sadowski.

To już druga upubliczniona inwestycja w Brand24. W sierpniu 2011 roku w startup zainwestowała spółka CAM Media, która objęła 30% udziałów w projekcie, wyceniając go na starcie na kwotę ponad pół miliona złotych. Jak widać był to dobry ruch.

Wycena na poziomie 4 milionów złotych, co prawda nie jest do końca miarodajna, ale na pewno robi wrażenie. Całej ekipie Brand24 gratulujemy i czekamy na wycenę rzędu 24 milionów. W końcu nazwa zobowiązuje!