Fundusz Point Nine Capital zainwestował 200 tysięcy dolarów w Positionly. To już druga inwestycja jaką pozyskał polski startup zajmujący się tematyką SEO.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Do tej pory w startup zainwestowano łącznie 300 tysięcy dolarów. Wcześniej w Positionly swój kapitał zaangażowało dwóch aniołów biznesu - Mariusz Gralewski z GoldenLine oraz Michał Skrzyński z Niania.pl. Pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój produktu oraz testowanie różnych kanałów pozyskiwania użytkowników.

Planujemy rozbudowywać Positionly do narzędzia, które pomoże osobom nie zajmującym się SEO na co dzień, poprawiać jakość ich serwisów, a przez to ranking w wyszukiwarkach. Dla tzw. "power-users" planujemy w niedalekiej przyszłości udostępnić API oraz SDK, dzięki którym będą oni mogli rozbudowywać i dostosowywać Positionly do swoich potrzeb – mówi o inwestycji Grzegorz Kazulak, Prezes Positionly.

Niestety nie uzyskaliśmy informacji na temat dokładnego podziału procentowego udziałów w startupie, przez co nie znamy dokładnej wyceny Positionly. Jednak Grzegorz Kazulak powiedział nam, że wycena startupu sięga kilku milionów złotych i zdecydował się na współpracę z funduszem Point Nine Capital ze względu na "dość długi track-record udanych inwestycji w Polsce i na świecie (infakt.pl, pomocni.pl, zendesk, unbounce, geckoboard)".

Positionly to narzędzie dla wszystkich osób rozpoczynających przygodę z SEO. Jeśli chcemy się dowiedzieć dlaczego nasz serwis jest dopiero na którymś z kolei miejscu w wynikach wyszukiwania, a nie znamy się tak dobrze na SEO, to powinniśmy skorzystać właśnie z Positionly. Startup z Warszawy pokaże nam co powinniśmy zrobić, by nasze wyniki były wyżej w wyszukiwarkach (obecnie obsługuje Google, Bing i Yahoo). Jego darmowa wersja pozwala na sprawdzenie wyników z pięciu haseł kluczowych. Płatne wersje zaczynają się od 19$, a kończą na 99$ miesięcznie.

źródło: techcrunch.com, goaleurope.com

Komentarze (0)