Agora S.A. została mniejszościowym udziałowcem spółki Social Hackers, której zespół pod przewodnictwem Konrada Traczyka stworzył Hash.fm - innowacyjne narzędzie do pomiaru efektywności działań internetowych blogerów, youtuberów i innych osobowości internetowych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

18 lipca 2014 r. Agora i Social Hackers podpisały umowę inwestycyjną. W jej wyniku, poprzez objęcie nowych udziałów, Agora stała się posiadaczem pakietu 49,45% udziałów w spółce Social Hackers. Umowa przewiduje również możliwość objęcia przez Agorę udziału większościowego w Social Hackers.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Ta transakcja jest zgodna z naszym planem rozwoju, zakładającym inwestycje w nowe projekty internetowe na wczesnym etapie rozwoju, działające na szybko rosnących rynkach. Projekt zespołu Social Hackers to oryginalna odpowiedź na zmiany zachodzące w świecie mediów, w którym internetowi liderzy opinii zaczynają rywalizować o budżety reklamowe z dużymi wydawcami – powiedział Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet Agory.

Głównym celem projektu Hash.fm jest wywalczenie internetowym liderom opinii należnego im miejsca w świecie reklamy. Pierwszym etapem tego planu jest dostarczenie wiarygodnych danych o tym obszarze rynku reklamy internetowej oraz o indywidualnych twórcach. W Polsce są już tysiące osobowości internetowych, mających swoich wiernych widzów i czytelników, których często mogą angażować na wyższym poziomie niż inne media. Agora, dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku reklamowym oraz długofalowemu podejściu do inwestycji, jest dla nas idealnym partnerem. Łączy nas także wspólne spojrzenie na rozwój tego segmentu reklamy internetowej oraz na sposób prowadzenia tego przedsięwzięcia - powiedział Konrad Traczyk, założyciel Social Hackers.

Konrad Traczyk jest od wielu lat związany z branżą reklamy i social media. Doświadczenie zdobywał m.in. w spółce One-2-One S.A. jako szef działu odpowiedzialnego za treści oraz w spółce EURO RSCG Poland jako szef działu social media. W 2011 r. założył spółkę Social Hackers, w ramach której powstał projekt Hash.fm. Po transakcji zakupu przez Agorę udziałów w Social Hackers, Konrad Traczyk pozostanie dyrektorem zarządzającym tej spółki.

Komentarze (0)