Pierwsze beacony w polskich salonach

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Grupa Gino Rossi S.A. wdrożyła multikanałową platformę Synerise przygotowaną przez HG Intelligence S.A. pozwalającą na integrację działań marki on-line & off-line.  

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Platforma pozwala wykorzystywać technologię Bluetooth Low Energy przede wszystkim do obsługi złożonych procesów biznesowych takich jak płatności mobilne, m-commerce, marketing automation, zarządzania lojalnością klienta oraz poprawę customer experience w każdym kanale – mówi Wojciech Chochołowicz, Dyrektor Marketingu Gino Rossi S.A.

W wybranych salonach w kraju trwają aktualnie oficjalne testy Synerise z wykorzystaniem nowoczesnej aplikacji, która trafi do marketów (Android) przed 10 października. 

Grupa Gino Rossi S.A. zgodnie z zapowiedzią z początku roku kontynuuje wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych w salonach oraz w sprzedaży on-line. Technologie zbliżeniowe i kontekstowe pozwolą m.in usprawnić obsługę programów lojalnościowych poprzez szeroka integracje z systemami POS, poprawić komunikację z klientami, szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, obsługiwać reklamacje, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach oraz uzyskiwać informacje o dostępności produktów w salonach, bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą.