Crowdbooster i wiemy, jak działać w social media

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Ideą serwisu jest ułatwienie osobom zajmującym się PR reklamowania się w social mediach. Pomoc polegałaby na wskazywaniu, o której godzinie korzystający z fan page’a czytają posty, o której interesują się tweetami oraz jak pisać, by wpisy były interesujące.

Ideą serwisu jest ułatwienie osobom zajmującym się PR reklamowania się w social mediach. Pomoc polegałaby na wskazywaniu, o której godzinie korzystający z fan page’a czytają posty, o której interesują się tweetami oraz jak pisać, by wpisy były interesujące.

Serwis posługuje się licznymi analizami oraz statystykami, a tworząc zestawienia z poszczególnych okresów podpowiada nam na co bardziej zwrócić uwagę przy kolejnych wpisach. Ciekawą rzeczą jest tabela Recommendation wskazująca nam kogo powinniśmy częściej tagować oraz z kim utrzymywać częstszy kontakt, aby zwiększyć ruch na profilu. Użytkownik korzystający z serwisu Crowdbooster posiada pełny wgląd do analiz, a jego najważniejszym punktem dnia powinien być terminarz, w którym rozpisana jest lista zadań do wykonania, by wzmocnić promowaną przez nas markę na rynku.

Crowdbooster powstał dzięki pomocy Y-Combinatora i nie dawno uzyskał dofinansowanie od Stevena Chena, współtwórcy YouTube, Esthera Dysona, Charles River Ventures, Quest Venture Partners, StartupAngel oraz innych nie wymienionych z nazwiska inwestorów.

źródło: gigaom.com, techcrunch.com