Nowa usługa pocztowa to produkt przygotowany z myślą o młodych użytkownikach, którzy nie lubią być atakowani reklamami w sieci, a szczególnie w usługach komunikacyjnych. Dlatego najważniejszym wyróżnikiem int.pl jest fakt, że poczta nie wysyła mailingów.

Zaletą produktu jest, wysoko oceniony zarówno przez branżę jak i internautów, interfejs poczty Interia, który poddany został modyfikacjom i jest lepiej dopasowany do gustu młodego użytkownika. Dostępna jest także aplikacja mobilna, najlepiej oceniana przez użytkowników wśród konkurencji krajowej oraz wysoko ceniona spośród produktów z zagranicy.

– Wzrost zasięgu wśród młodych internautów oraz testowanie nowych modeli biznesowych – to cele, które chcemy zrealizować poprzez int.pl. Nasza propozycja z założenia ma spełniać podstawowe cele związane z komunikacją pocztową czyli wychodzić naprzeciw oczekiwaniom młodych ludzi żyjących i komunikujących się w epoce mediów społecznościowych – mówi Radosław Kucko, Członek Zarządu Grupy Interia.pl.

Domena umożliwia tworzenie prostych i krótkich loginów, które trudno znaleźć w usługach od lat oferowanych na rynku. Nowością w produkcie jest możliwość zakładania adresów w subdomenach int.pl, co pozwala tworzyć adresy związane z hobby, zainteresowaniami, jak również szkołą czy pracą. Sama nazwa poczty pochodzi bezpośrednio od słowa „internet” ale i nawiązuje do wartości produktu i jego funkcji - interesujący, intuicyjny czy interakcja. Także warstwa graficzna przygotowana została w stylistyce dostosowanej do młodych odbiorców. Co więcej, użytkownicy mogą dopasować wygląd poczty  do swoich potrzeb, wgrywając zdjęcia jako tło swojej skrzynki. 

– Zakładamy, że poczta może stać się punktem wyjścia dla kolejnych produktów, skierowanych do millenialsów. Planujemy, że int.pl szeregować będzie serwisy i usługi z portfolio Interii, które skierowane są do tej grupy odbiorców – mówi Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Interia.pl.

Inspiracją dla przygotowanych kreacji były problemy, jakie mają użytkownicy kont pocztowych dostępnych na rynku, a dla których idealnym antidotum staje się int.pl, którego nie zalewa spam i który oferuje wolne adresy w przyjaznej i krótkiej domenie. Komunikacja od początku ma podkreślać także niezależność produktu od oferty tradycyjnych portali.

Idea kampanii oraz plan i zakupów mediów przygotowane zostały przez dział marketingu portalu. Launch produktu wspierany jest kampanią reklamową, obejmującą spoty telewizyjne (m.in. Viva, MT, Eska TV), spoty radiowe (RMF MAXXX i Radio Eska), kina (Cinema City i Helios) oraz kreacje internetowe. Promocja odbywa się także w wybranych serwisach Interii oraz na facebooku. Ważnym elementem kampanii są działania związane z youtuberami - int.pl promowany będzie przy współpracy z agencją Get Hero, która reprezentuje Boxdela, Michała Malczyńskiego i Tofiki.

Spoty telewizyjne i kinowe wyprodukowało studio Eternal Monkeys, a przygotowaniem kreacji radiowych i ich udźwiękowieniem zajęło się RS Media.

-

Zdjęcie główne artykułu by pexels.com

Komentarze (0)