Grzegorz Kossakowski został 14 maja nowym członkiem Rady Nadzorczej spółki Viamobile, która jest właścicielem platformy do nagradzania i motywowania pracowników Nais.

 fot. mat. prasowe

Kossakowski przez wiele lat związany z inwestycjami kapitałowymi, najpierw jako doradca dla wielu firm z sektora mediów i nowoczesnych technologii, a następnie jako dyrektor inwestycyjny i członek zarządu w Agorze S.A. 

W Agorze odpowiadał również za segment reklamy zewnętrznej oraz piony finansów i administracji oraz nowych przedsięwzięć. Zasiadał w radach nadzorczych spółek należących do Agory, m.in. AMS, Helios, Yieldbird i Stopklatka. Jest absolwentem University of Manchester, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, a także programu podyplomowego na Kellog School of Management.

– Bardzo nam miło, że Grzegorz dołączył do Rady Nadzorczej. Liczymy na jego wsparcie i doświadczenie, bardzo cenne na etapie rozwoju, na jakim znajduje się nasza spółka – mówi Iwona Grochowska, CEO & Co-founder Nais.

Nais.pl to nowoczesna platforma SaaS (Software as a Service) oferująca rozwiązania do motywowania, nagradzania i angażowania pracowników. Nais dostępny jest dla małych, jak i dużych firm. Wyróżnia się transparentnym modelem biznesowym, w którym samo korzystanie z platformy jest bezpłatne dla firmy z możliwością rozbudowania płatnych, dedykowanych modułów. Nais jest rozwiązaniem typu SaaS, nie wymaga po stronie firmy jakichkolwiek prac IT. Pracownik HR może samodzielnie, bez niczyjej pomocy uruchomić platformę w firmie nawet w kwadrans.

Nais buduje pozycję menedżerów w firmie i jest narzędziem do elastycznego nagradzania pojedynczych pracowników oraz całych zespołów. Dostęp online do raportów i statystyk pomaga firmie lepiej personalizować benefity, więc pracownicy mogą otrzymać to, czego oczekują i co naprawdę lubią. Dotyczy to także pracowników z pokolenia millenialsów. 

Dziś ponad 100 partnerów platformy dostarcza aspiracyjne oferty z zakresu: sportu, edukacji, opieki medycznej, zdrowia, kultury, cyfrowej rozrywki, czy też zakupów w sieci u znanych marek. 

 

Komentarze (0)