Lulek.tv – króluje w sieci dla dzieci

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Firma ABC Media Publishing przedstawiła rodzicom i dzieciom jesienną odsłonę Lulek.tv. Innowacyjny portal, tworzony w duchu edutainment, oferuje gry i zabawy dla przedszkolaków oraz uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej.

Firma ABC Media Publishing przedstawiła rodzicom i dzieciom jesienną odsłonę Lulek.tv. Innowacyjny portal, tworzony w duchu edutainment, oferuje gry i zabawy dla przedszkolaków oraz uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej. Na serwisie wprowadzono także mikropłatności oraz starannie przemyślane strefy dla reklamodawców, których otwarcie zainaugurowała kampania Lego Duplo.


Kraina Lulandia to pierwszy tego typu interaktywny plac zabaw w Polsce. Miniaturowe, animowane  królestwo obemuje ponad 100 różnego rodzaju gier, teledysków, piosenek i bajek, które nie tylko przygotowują do pierwszych lat nauki w szkole, ale także zachęcają rodziców i dzieci do wspólnej, kreatywnej zabawy. Stronę wyróżnia oryginalność oferowanych gier oraz użyteczne opcje, takie jak kontrolowanie czasu pobytu, czy możliwość  śledzenia zainteresowań swojego dziecka. Rodzice otrzymali również dostęp do panelu administracyjnego, można w nim zmienić dane, pobrać  gadżety elektroniczne, czy sprawdzić termin upływającego abonamentu. Płatna część  jest całkowicie wolna od reklam i zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas zabawy w 10 bajecznie kolorowych krainach. W serwisie utworzono również panel pomocy, przez który można szybko i skutecznie zgłosić błąd lub sugestię uzyskując szybką pomoc również w weekendy.

Startup Lulek.tv rozpoczął działalność w lutym 2011 i zyskuje coraz większą popularność. Co miesiąc podczas 140 tys. wizyt odwiedza go ponad 70 tys. unikalnych użytkowników, którzy średnio spędzają w Lulandii około 30 min. Dużą sympatią cieszą się główni bohaterowie Lulandii – Lulek i królewna Rózia, teledyski z tymi postaciami na kanale YouTube biją rekordy oglądalności i wygenerowały 14 mln odsłon. – Liczby i lojalność naszych użytkowników utwierdzają nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. Od początku tworzenia Lulek.tv naszym priorytetem nie była ilość gier, tylko ich jakość. Dzięki ciężkiej pracy niewielkiego zespołu, projekt ma szansę zaistnieć na rynkach zagranicznych, które są o wiele bardziej wymagające. Aktualnie pracujemy nad lokalizacjami oraz przeniesieniem Lulandii na platformę iPad –  dodaje prezes zarządu ABC Media Agnieszka Zaskórska.

źródło: informacja prasowa