Adadio to nowoczesny adserwer do zarządzania reklamami na stronach WWW. Projekt ten jest odpowiedzią na potrzeby małych i średnich wydawców (blogerów, właścicieli stron prywatnych i komercyjnych), którzy dzięki Adadio mogą sprawnie i efektywnie zarządzać powierzchnią reklamową w swoich serwisach.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Dążymy do tego, by każdy, nawet mały wydawca lub bloger, mógł praktycznie bezobsługowo sprzedawać, a przede wszystkim rozliczać emisję reklam na swojej stronie. Adadio w przeciwieństwie do wielu komercyjnych rozwiązań umożliwia dodawanie kampanii reklamowych z innych serwerów takich jak AdTaily, Ad4mass, AdMatik, Blogvertising itp.

Zaletą Adadio, jest to że w jednej strefie, którą przeznaczyliśmy na emisję reklam, możemy wyświetlać kampanie z różnych Adserwerów i zarządzać nimi z jednego miejsca. Możemy mieć konta we wszystkich wymienionych wcześniej serwisach i emitować tylko te reklamy, które przynoszą nam największe zyski. Kolejną zaletą jest to, że kiedy uda nam się pozyskać reklamodawcę „na własną rękę”, całość budżetu przeznaczonego na reklamę trafia do naszej kieszeni. Adadio nie pobiera opłat – jest całkowicie darmowe. Uniezależnienie się od pośredników, jakim są płatne adserwery to sposób na większe przychody. Zarządzanie kampaniami w Adadio jest bardzo wygodnym rozwiązaniem. Jeśli chcemy zarobić więcej – szukamy sami reklamodawców (Adadio automatycznie generuje ofertę Twojej strony dla reklamodawców – można ją zobaczyć online lub pobrać jako PDF). Jeśli nie mamy zamiaru szukać reklamodawców – emitujemy reklamy pośredników – oczywiście te, które opłacają nam się najbardziej. Proste, szybkie i efektywne.

Zobacz krótki film o Adadio przedstawiający jego możliwości:


Zapraszamy również na bloga Adadio http://blog.adadio.pl i profil Facebookowy http://www.facebook.com/adadio, gdzie wspólnie z blogerami realizujemy akcję „Blogerze: dodaj zakładkę!”

Zapraszamy!

 

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)