SHOWROOM – nowa platforma modowa

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Pod koniec stycznia, pod adresem www.shwrm.pl, swoją działalność rozpoczyna SHOWROOM – internetowy butik oferujący ubrania, akcesoria oraz produkty wyposażenia wnętrz stworzone przez niezależne polskie marki oraz indywidualnych projektantów.

Pod koniec stycznia, pod adresem www.shwrm.pl, swoją działalność rozpoczyna SHOWROOM – internetowy butik oferujący ubrania, akcesoria oraz produkty wyposażenia wnętrz stworzone przez niezależne polskie marki oraz indywidualnych projektantów.


W SHOWROOMIE swoje oryginalne produkty sprzedaje ponad 40 niezależnych marek (m.in. Mozcau, Fancy me, Pinata Unique, panitopoprawi, Justyn Iloveu, RISK made in warsaw, Wearso.organic) oraz projektantów takich jak Tomasz Olejniczak, Natalia Siebuła, Jacek Kłosiński, Joanna Hawrot i Madox. Tym, co odróżnia SHOWROOM od pozostałych internetowych butików jest fakt, że artykuły są fotografowane, opisywane i sprzedawane bezpośrednio przez ich producentów. Oznacza to, że w SHOWROOMIE dostępne są zawsze produkty z najnowszych kolekcji, a także pojedyncze egzemplarze, niedostępne nigdzie indziej.

Uruchomieniu SHOWROOMU towarzyszyÅ‚a sesja zdjÄ™ciowa zorganizowana w Ogrodach Botanicznych Uniwersytetu Warszawskiego. W tej egzotycznej scenerii zaprezentowane zostaÅ‚y oryginalne stylizacje zÅ‚ożone z produktów dostÄ™pnych teraz on-line w SHOWROOMIE. ZdjÄ™cia z sesji prezentowane sÄ… na stronie głównej serwisu – www.shwrm.pl.

Jeszcze niedawno SHOWROOM był jedynie facebookową aplikacją stworzoną dla branży moda&design i umożliwiającą sprzedaż produktów bezpośrednio na stronach fanowskich. Jak mówią twórcy projektu, Jasiek Stasz i Michał Juda, idea połączenia kilkudziesięciu indywidualnych sklepów i stworzenia internetowego multibrandu narodziła się podczas rozmów z markami korzystającymi z aplikacji. Dodają, że ze względu na specyfikę branży przywiązywali dużą wagę zarówno do strony funkcjonalnej jak i estetycznej projektu. Prace nad butikiem trwały kilka miesięcy. Obecnie przygotowywana jest skierowana na zachodnie rynki wersja anglojęzyczna.

W 2012 roku SHOWROOM chce zainteresować szeroką publikę świetnymi projektami młodych niezależnych marek i projektantów. Pokazać, że istnieje alternatywa dla centrów handlowych i tzw. sieciówek. Alternatywa, jak można przekonać się na www.shwrm.pl, bardzo interesująca.

źródło: informacja prasowa