Agencja postanowiła połączyć i wykorzystać potencjał drzemiący w serwisie społecznościowym Facebook i sektorze MŚP. Jednym z partnerów został lider polskiego rynku rejestracji domen - nazwa.pl.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Pakiet większościowy w nowej spółce objęła jedna z największych agencji performance’owych Cube Group, która dzięki sukcesom m.in. w dziedzinie marketingu efektywnościowego będzie dużym wsparciem działań prowadzonych przez Appsynt. Appsynt koncentruje się wokół obsługi MŚP w serwisie Facebook. Zakładanie i prowadzenie stron fanowskich, codzienna komunikacja na wysokim poziomie, ankiety, quizy, konkursy a dodatkowo kampanie reklamowe na FB i ich optymalizacja - czym zajmie się dedykowany zespół specjalistów Cube Group. W ofercie Klienci znajdą również szereg ciekawych aplikacji, tworzonych przez samą spółkę. Wisienką na torcie będą niestandardowe analizy i statystyki, otrzymywane na koniec kampanii.

Appsynt udowadnia tym samym, że obecność w social media może mieć zarówno wysoką jakość, jak i rozsądną cenę. To również odpowiedź na brak odpowiedniego poziomu obsługi klienta z sektora MŚP w tym zakresie. Ciekawe pomysły, wsparcie jednej z największych agencji performance’owych w Polsce, konkurencyjne ceny, najlepsza polityka rabatowa na rynku, kontakt z Klientem na każdym etapie obsługi, a w planach edukacja sektora MŚP w dziedzinie social media – to oferuje Appsynt.

Już na samym początku działalności spółka nawiązała strategiczną współpracę z liderem polskiego rynku rejestracji domen oraz usług hostingowych – nazwa.pl. Wspólnie podejmowane działania będą skoncentrowane wokół obsługi klientów krakowskiego partnera. Nazwa.pl poszerza tym samym swoją ofertę o działania na Facebooku, oferując swoim Klientom tworzenie i obsługę stron fanowskich, prowadzenie kampanii reklamowych, budowę aplikacji i dostarczanie analiz.

Za projekt, z ramienia Cube Group, odpowiada Anna Staranowicz-Cisek, wcześniej odpowiedzialna za obszar PR&marketingu w Cube Group. - Chcemy zmienić postrzeganie Klienta z sektora MŚP i zaproponować mu uczciwą współpracę. Wystarczyło zaledwie kilka rozmów z Klientami, aby określić jak duża luka panuje w rynku, szczególnie w kontekście jakości prowadzonych prac dla tego sektora. To właśnie Appsynt ma oferować rozwiązania dopasowane do potrzeb, w racjonalnych cenach, ale spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów – podsumowuje Anna Staranowicz-Cisek, Project Manager, Appsynt Sp. z o.o..

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)