Debiut nowego portalu odwróconego e-commerce e-pasaż.eu

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

E-pasaż.eu jest nowym, wyjątkowym, bo jedynym tego rodzaju w Polsce, portalem odwróconego e-commerce. W miejscu przypominającym sklep użytkownik serwisu może otrzymać darmowe produkty, w zamian za krótkie badanie konsumenckie i pozostawienie swoich danych osobowych.

E-pasaż.eu jest nowym, wyjątkowym, bo jedynym tego rodzaju w Polsce, portalem odwróconego e-commerce. W miejscu przypominającym sklep użytkownik serwisu może otrzymać darmowe produkty, w zamian za krótkie badanie konsumenckie i pozostawienie swoich danych osobowych. Na podstawie ankiet wypełnianych przez użytkowników portalu i, zebranych dzięki temu informacji, powstają bazy, które są ściśle dostosowane do konkretnych, unikatowych, sprecyzowanych potrzeb klienta i jego branży.

Ideą serwisu jest zbieranie informacji, poprzez przeprowadzanie badań opinii konsumentów, na temat aktualnych trendów w modzie, różnego rodzaju produktach i usługach oraz konsumenckich upodobaniach. Na podstawie zebranych danych, które udostępni e-pasaz.eu swoim klientom, producenci oraz sklepy, brokerzy i podmioty marketingowe mogą zaprojektować skuteczną strategię e-marketingu bezpośredniego. Biorący udział w badaniu użytkownicy portalu otrzymują natomiast niebywałą szansę zdobycia pożądanych, najmodniejszych produktów znanych marek.

Podobne rozwiązania – wykorzystujące badania preferencji konsumentów – były z powodzeniem stosowane w Holandii, ale tam produkty dla użytkowników były rozdawane w dłuższych odstępach czasowych, na przykład w cyklach 3, 6,9, a nawet 12 miesięcy. E-pasaz.eu prowadzi kampanie tygodniowe, co sprawia, że jest zdecydowanie bardziej atrakcyjny, nie tylko dla użytkowników, ale także dla klientów serwisu, którzy dzięki temu mają dostęp do najbardziej aktualnych danych na temat konsumentów.

Zasada działania portalu jest banalnie prosta. Na stronie głównej e-pasaz.eu widoczne są trzy kategorie: Trendy Woman, Trendy Man i Trendy Kids. Po wejściu na jedną z nich użytkownik wybiera ubranie, buty lub dodatek, który chciałby mieć, a który jest do zdobycia w danym tygodniu. Potem wystarczy odpowiedzieć na trzy krótkie pytania sprawdzające preferencje i upodobania konsumenckie, zostawić dane osobowe i czekać na informację o otrzymaniu niezwykłego prezentu od e-pasaz.eu. Co 7 dni serwis rozdaje swoim użytkownikom produkty fantastycznych marek. Liczba szans na prezent jest nieograniczona, bo co tydzień na e-pasaz.eu pojawia się coś nowego, godnego pożądania.

Wśród marek, których produkty są rozdawane przez e-pasaz.eu znajdują się między innymi: Lacoste, Tommy Hilfiger, US Polo, Pepe Jeans, Ralph Lauren, GAP, Balenciaga czy Burberry. Oferta dostępnych marek stale się poszerza.

E-pasaz.eu, oprócz konkursowych emocji, dostarcza użytkownikom licznych ciekawostek ze świata mody, o których przeczytać można na blogu http://e-pasaz.eu/blog, a także na profilu http://www.facebook.com/epasaz.eu.

źródło: informacja prasowa