IABC chce dzielić się wiedzą z Polską!

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Jedna z najbardziej prestiżowych organizacji non-profit na świecie otwiera się na współpracę z polskimi mediami i firmami rozpoczynając dyskusję o roli komunikacji w biznesie. Loża ekspertów IABC Poland będzie wspierać przedsiębiorstwa w realizacji ich celów biznesowych.

Jedna z najbardziej prestiżowych organizacji non-profit na świecie otwiera się na współpracę z polskimi mediami i firmami rozpoczynając dyskusję o roli komunikacji w biznesie. Loża ekspertów IABC Poland będzie wspierać przedsiębiorstwa w realizacji ich celów biznesowych.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland) reprezentuj globalną organizację non-profit: International Association of Business Communicators. Jednym z celów organizacji jest wyrównanie poziomu komunikacji biznesowej w Polsce ze standardami amerykańskimi poprzez umożliwienie dialogu pomiędzy liderami i specjalistami danej dziedziny. Aspekt ten jest bowiem często omijany lub źle rozumiany, co plasuje nasz kraj na arenie międzynarodowej:

– W krajach rozwiniętych wprowadzenie w przedsiębiorstwach standardów, narzędzi i rozwiązań w zakresie komunikacji biznesowej umożliwiło ich szybszy rozwój. Dlaczego? Ponieważ świadomość tych procesów jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania na rynku i osiągania przewagi konkurencyjnej. Przykładem niech będą działania określane jako Employer Branding. W USA to inwestycja nie tylko w zatrudnienie odpowiednich pracowników, ale przede wszystkim w ich zadowolenie poprzez właściwy dobór systemy motywacyjnego i zarządzania talentami pracowników. Oznacza to ponadto efektywność ich pracy, a co za tym idzie w zwiększenie zysków. – mówi Justyna Piesiewicz, prezes IABC/Poland, która swoje doświadczenie zdobywała pełniąc funkcje managerskie i dyrektorskie w takich firmach jak Accreo Taxand, IDC, Nestle Holding, Lucent Technologies, Hyatt International i Prime Property.

IABC/Poland ma wśród swoich członków kilkudziesięciu ekspertów na co dzień odpowiedzialnych za opracowanie i realizację wewnętrznej oraz zewnętrznej strategii komunikacji dla korporacji, organizacji non-profit, instytucji edukacyjnych i firm konsultingowych.

Honorowym Członkiem jest Robert Krool, wiceprezes zarządu i fundator Fundacji na rzecz promocji przedsiębiorczości INSTYTUT COPERNICUS – ekspert z zakresu przywództwa i przedsiębiorczości. Honorowym Członkiem jest ponadto Paula Wąsowska – Dyrektor Cisco Systems na Europę Środkową i Wschodnią, która specjalizuje się w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań oraz jest doświadczonym prelegentem, moderatorem i uczestnikiem dyskusji panelowych.

Misją IABC jest hasło Be Heard® – Partnerzy i Członkowie IABC poprzez dzielenie się swoimi doświadczeniami i wiedzą zyskują wiarygodność w swojej dziedzinie oraz mogą dołączyć do sieci osób wcielających w życie skuteczne rozwiązania zarządzania firmą.

W panelach dyskusyjnych i seminariach organizowanych przez IABC udział może wziąć każdy. Dla Partnerów i Członków są to spotkania bezpłatne. Poprzedzone zostają badaniami wśród prezesów, członków zarządów i głównych specjalistów odpowiedzialnych za marketing i komunikację firm działających w różnych branżach. IABC/Poland umożliwia ponadto dostęp do informacji, najnowszych analiz oraz raportów na temat rozwiązań biznesowych z całego świata. Organizacja dba także o profesjonalny rozwój swoich członków, umożliwiając im udział w specjalnych, międzynarodowych programach akredytacyjnych, szkoleniach oraz webinarach prowadzonych przez światowych ekspertów w dziedzinie zarządzania i komunikacji. IABC udostępnia ponadto narzędzia i szablony do analizy oraz planowania efektywnych działań komunikacyjnych.

źródło: informacja prasowa