Alfabet InternetBety

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Już samo menu konferencji wygląda obiecująco. Ponad 80 nazwisk z
polskiej i światowej branży internetowej, trzy bloki tematyczne, a na
deser konkurs dla startupów – StartupSito. Uczta dla pasjonatów branży
interaktywnej startuje 26 września w Rzeszowie.

Już samo menu konferencji wygląda obiecująco. Ponad 80 nazwisk z polskiej i światowej branży internetowej, trzy bloki tematyczne, a na deser konkurs dla startupów – StartupSito. Uczta dla pasjonatów branży interaktywnej startuje 26 września w Rzeszowie. Bilety na InternetBeta 2012 w promocyjnej cenie tylko do końca sierpnia!

Zgodnie z założeniami rzeszowskiej konferencji w programie nie zabraknie żadnego z gorących tematów dotyczących wirtualnej sieci. W agendzie nie ma tradycyjnego podziału na bloki, są za to ścieżki, po których przewodnikami będą eksperci i praktycy różnych branż.

I tak ze świata młodych tygrysów e-biznesu pojawi się m.in. Javier Galan z CircleMe, serwisu społecznościowego, który łączy ludzi z podobnymi zainteresowanymi czy Dariusz Diuk ze Spotify. Scenę startupową reprezentować będzie także Marcin Szeląg w barwach Innivation Nest oraz twórca SaveUp – Arek Skuza. Wystąpienie nowojorskiego fotografa Boba Careya czy Szymona Sikorskiego z Agencji Publicon, pokaże z kolei uczestnikom jak z sukcesem wykorzystywać globalną sieć do propagowania idei społecznych. Łyżkę dziegciu dla równowagi zaserwuje Jarosłąw Lipszyc (Fundacja Nowoczesna Polska) oraz Andrew Keen, autor bestselleru „Kult Amatora”. Ten ostatni wskaże w jaki sposób social media przeistaczają globalną sieć w scenariusz znany z filmów Hitchcocka. W czasie konferencji po raz pierwszy pod lupę zostanie wzięta kompleksowo przestrzeń e-commerce oraz technologie. W ścieżce zorganizowanej przez Empathy – Internet Software House wystąpią przedstawiciele takich marek jak PRESTO, Motoricus.com czy ILIM. Nie zabraknie również prognoz na przyszłość. We wróżkę zabawi się tym razem Radek Zaleski z CD Project, który naszkicuje uczestnikom wizję Internetu w 2015 roku.

Od słów do czynów

Część teoretyczną konferencji dopełnią warsztaty zorganizowane w ostatnim dniu wydarzenia tj. 28 września. Organizatorzy proponują uczestnikom praktyczną lekcję z brandingu i wprowadzania produktu na rynek, UX oraz finasowania startupów. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w konferencji zapraszamy do rejestracji poprzez formularz na stronie internetbeta.pl. Promocyjna cena biletów w sprzedaży tylko do końca sierpnia!

źródło: informacja prasowa