Nocne pościgi i wielkie emocje – półmetek pierwszej w Polsce mobilnej gry miejskiej SpotHunter

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Jazda rowerem po schodach, ucieczka biegiem przez ciemny park, pościgi samochodowe i współpraca całych rodzin graczy. To krótki opis dotychczasowej rywalizacji w pierwszej w Polsce mobilnej grze miejskiej typu real-time – SpotHunter – w którą w październiku grają mieszkańcy Poznania.

Jazda rowerem po schodach, ucieczka biegiem przez ciemny park, pościgi samochodowe i współpraca całych rodzin graczy. To krótki opis dotychczasowej rywalizacji w pierwszej w Polsce mobilnej grze miejskiej typu real-time – SpotHunter – w którą w październiku grają mieszkańcy Poznania. Na półmetku jest już ponad 200 wygranych nagród i kilkuset graczy, którzy łącznie przebyli w grze ponad 4200 km, uciekając przed innymi.

SpotHunter to jedna z pierwszych gier na świecie, która łączy walkę o nagrody w świecie wirtualnym z aktywnością w przestrzeni miejskiej. Rywalizacja trwa do 21 października. Jej uczestnicy walczą o nagrody, poruszając się ze smartfonem lub tabletem po ulicach Poznania. Zabawa polega na przeniesieniu wirtualnych nagród do tzw. punktu zrzutu lub utrzymanie ich w grze do określonego momentu. Najważniejsze jest przechytrzenie innych uczestników, którzy mogą przejąć elektroniczny łup za pomocą swojego smartfona już z odległości 50 metrów.

Organizatorem gry jest INEA, największy alternatywny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce. Akcja ma na celu zachęcenie mieszkańców Poznania, do korzystania z sieci hot spotów INEA zapewniających dostęp do bezprzewodowego Internetu na ulicach miasta.

– Użyliśmy mechanizmu gry nie tylko po to, by w ciekawy sposób komunikować o naszej usłudze, ale także by zachęcić mieszkańców do przetestowania hot spotów – mówi Kinga Podraza-Myszkowska z INEA. – Wiedzieliśmy, że gra wzbudzi emocje, ale ich poziom przeszedł nasze oczekiwania. Uczestnicy organizują się w grupy, używają rozmaitych środków transportu, biegają po mieście po nocach i szukają sposobu na przechytrzenie pozostałych graczy – dodaje.

Rywalizacja potrwa jeszcze 1,5 tygodnia. W tym czasie uczestnicy będą walczyć jeszcze o 4 tablety, nagrodę niespodziankę oraz liczne gadżety. Więcej informacji na profilu www.facebook.com/INEA. Podgląd przebiegu akcji na stronie: www.inea.pl/spothunter.

Twórcą aplikacji jest GeoRun, który dostarcza technologie do przeprowadzania nowoczesnych kampanii marketingowych przy użyciu smartfonów oraz technologii GPS (geolokalizacji).

Użytkownik, aby stać się graczem powinien ściągnąć darmową aplikację INEA SpotHunter z internetowych sklepów:

  • Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.georun.spothunter

  • AppStore

http://itunes.apple.com/pl/app/inea-spothunter/id563506487?ls=1&mt=8

Zalogować się do gry należy w jednym z hotspotów INEA w Poznaniu.

źródło: informacja prasowa